نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

واندا نارا می‌گوید برخلاف شایعه‌هایی که منتشر شده دلیل رئالی نشدن مائورو ایکاردی او نبوده است.

به گزارش خبرورزشی، سریال اختلافات مائورو ایکاردی و همسر و مدیربرنامه‌هایش واندا نارا با باشگاه اینتر همچنان ادامه دارد. از روزی که باشگاه به خاطر خودداری ایکاردی برای تمدید قراردادش و اظهارات همسرش درباره وضعیت تیم، بازوبند کاپیتانی را از این مهاجم آرژانتینی گرفت، اختلافات بالا گرفت و ایکاردی تا به امروز به بهانه مصدومیت در هیچ از بازی‌های تیمش به میدان نرفته است. همین مسئله سبب شده شایعاتی در مورد جدایی این بازیکن 26 ساله از اینتر مطرح شود، شایعاتی که تابستان امسال هم وجود داشت.

اکنون نشریه مارکای اسپانیا دوباره به شایعات دامن زده و نوشته است که باشگاه رئال مادرید ممکن است از آب گل‌آلود اختلافات ایکاردی و اینتر ماهی بگیرد و یک مهاجم نوک جدید به فهرست بازیکنانش اضافه کند.

در واقع تابستان امسال هم اخباری حاکی از تمایل رئال مادرید برای جذب ایکاردی برای پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو شنیده شد هر چند که او در نهایت در جوزپه مه‌آتزا ماند. برخی از رسانه‌های ایتالیایی نرفتن ایکاردی به رئال مادرید - در شرایطی که او طبق قراردادش با اینتر تنها امکان پیوستن به تیم‌های غیرایتالیایی را دارد - به مشکلات خانوادگی او و محدودیت‌های همسرش واندا نارا ربط داده‌اند. نارا به خاطر داشتن حضانت سه فرزندش از همسر سابق خود ماکسی لوپس و اختلافات حقوقی که با مهاجم سابق تورینو بر سر این مسئله پیدا کرده، اجازه ندارد همراه با فرزندان خود خارج شود و گفته می‌شود که همین عامل، دلیلی برای نرفتن ایکاردی به لیگی خارج از ایتالیاست.

واندا نارا اما در گفت‌و‌گو با رادیو مارکا، این موضوع را تکذیب کرد. نارا گفت: برخلاف چیزی که در اسپانیا گفته می‌شود، اینکه مائورو به خاطر من به مادرید نرفته، دروغ است و ما برای باشگاه رئال مادرید احترام فراوانی قائل هستیم.

با اختلافاتی که میان ایکاردی و باشگاه اینتر شکل گرفته، خلع شدن او از کاپیتانی و خروجش از فهرست تیم، احتمال جدایی این بازیکن آرژانتینی از نراتزوری از هر زمان دیگری بیشتر است. ایکاردی تا سال 2021 با اینتر قرارداد دارد، قراردادی که فسخ آن 110 میلیون یورو غرامت دارد و پرداخت این رقم تنها برای تیم‌های غیرایتالیایی ممکن است. با این حال نشریه مارکا نوشته است که امکان دارد اینتر با 40 یا 50 میلیون یورو هم حاضر به فروش مهاجم خود شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی