نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امشب در جدالی که در ورزشگاه سن‌پائولو برگزار خواهد شد، ناپولی میزبان یوونتوسِ صدرنشین خواهد بود.

ناپولی - یوونتوس؛ نبرد صرفا حیثیتی به گزارش خبرورزشی، نمی‌توان گفت جدال تیم‌های اول و دوم در سری A حساس‌ترین بازی خواهد بود، اما قطعاً مهم‌ترین بازی نیم‌فصل دوم همین دیدار است. امشب از ساعت ۲۳ در جدالی که در ورزشگاه سن‌پائولو برگزار خواهد شد، ناپولی در حالی میزبان یوونتوسِ صدرنشین خواهد بود که ۱۳ امتیاز فاصله دو تیم است که غیرقابل جبران به نظر می‌رسد.

ناپولی؛ انتقامِ جام!
حتی کارلو آنچلوتی هم دوای درد ناپولی نبوده و این مربی باتجربه و پرافتخار ایتالیایی هم نتوانست مانع صدرنشینی بلامنازع یوونتوس شود. تیم او ۱۳ امتیاز از یوونتوس عقب افتاده و خود کارلتو هم می‌داند رسیدن به صدر محال است. از طرفی ناپولی با تیم سوم هم آن‌قدر فاصله دارد که نگران از دست دادن نایب‌قهرمانی هم نباشد. به نوعی می‌توان گفت تیم‌های اول و دوم دور از دسترس دیگر تیم‌ها هستند و یک بازی تشریفاتی پرهیجان را برگزار خواهند کرد. شاید ناپولی بخواهد در سن‌پائولو انتقام جامی که دستش به آن نمی‌رسد را از قهرمان بگیرد!

یوونتوس؛ قهرمانی بدون شکست
با وجود صدرنشینی قاطع یوونتوس در سری A فکر نکنید در این باشگاه همه‌چیز خوب پیش می‌رود. هشتمین اسکودتوی متوالی قطعاً چیزی نیست که باشگاه بخواهد و موفقیت در لیگ قهرمانان هدف آن‌ها بود. باخت برابر اتلتیکو باعث شده همه رسانه‌ها صرف‌نظر از شرایط بانوی‌پیر در لیگ از جدایی مکس آلگری بنویسند. شاید بازی امشب برابر ناپولی تأثیری در آینده یووه در لیگ نداشته باشد ولی هدف شاگردان آلگری قهرمان شدن بدون شکست است. اتفاقی که آن‌ها را در تاریخ ماندگار خواهد کرد و قهرمانی‌شان را از قهرمانی‌های قبلی ارزشمندتر.

آخرین جدال
در بازی رفت این فصل سری A، یوونتوس موفق شد ناپولی را ۳ بر یک شکست دهد. برای یووه مانژوکیچ (۲ مرتبه) و بونوچی گلزنی کردند و تنها گل ناپولی را مرتنس زد.

آمار بازی
۱۶۹) در ۱۶۹ بازی ناپولی و یووه، سهم پارتنوپی ۳۸ برد بوده و یووه موفق شده ۷۲ بازی را ببرد.
۴) در ۴ بازی آخر بین ناپولی و یوونتوس تعداد برد‌ها به صورت مساوی تقسیم شده است. یکی از برد‌های ناپولی در جام‌حذفی بوده.
یک) ناپولی در ۶ بازی آخر خودش در سری A برابر یوونتوس فقط یک بازی را برده است.
صفر) پارتنوپی این فصل نه تنها در ۱۳ بازی خودش در سری A در سن‌پائولو شکست نخورده بلکه در تمامی رقابت‌ها هم شکست خانگی نداشته است.
صفر) یوونتوس همچنان در لیگ بدون باخت است و شاگردان آلگری هشتمین قهرمانی متوالی را بدون شکست می‌خواهند.
۱۰) بیش از ۱۰ سال است که دیدار‌های ناپولی و یوونتوس بدون گل مساوی تمام نشده است. آخرین تساوی بدون گل در کوپا ایتالیا فوریه ۲۰۰۹ رقم خورد.
۲۲) آخرین دیدار این دو تیم در سری A که گل نداشت به ماه مارس سال ۱۹۹۷ یعنی ۲۲ سال قبل برمی‌گردد.

مصدومان و محرومان
رائول آلبیول تنها مصدوم ناپولی است که به این بازی نخواهد رسید. سامی خدیرا، خوان کوادرادو و داگلاس کاستا هم مصدومان یوونتوس هستند که امشب غایب خواهند بود. کریستیانو رونالدو هم در بازی قبلی مصدوم شده و کادر پزشکی یووه تلاش می‌کند او را به این بازی برساند.

ترکیب احتمالی دو تیم
ناپولی: مِرِت، مالکویی، ماکسیموویچ، کولیبالی، غلام، کایخون، آلان، فابیان، زیلینسکی، میلیک و اینسینیه
یوونتوس: شچسنی، کانسلو، بونوچی، کیلینی، ساندرو، بنتاکور، پیانیچ، متوئیدی، دیبالا، مانژوکیچ و رونالدو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی