۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: برانکو قبل از بازی‌های حساس ما مصاحبه‌های تندی می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، در ادامه مصاحبه‌هایی که مدیران سپاهان و پرسپولیس علیه یکدیگر انجام دادند، با مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان تماس گرفتیم. او که کسالت داشت و در مطب پزشک به سر می‌برد، پاسخگوی سؤالات ما شد.
*ماجرای مصاحبه پرسپولیسی‌ها علیه باشگاه سپاهان را خبر دارید؟
بله. یکی از مدیران این باشگاه علیه ما صحبت کرده ولی معتقدم ایشان تازه وارد فوتبال شده و سابقه‌ای ندارد. همه می‌دانند اولین بار در نیم‌فصل اول، این برانکو بود که در مورد باشگاه سپاهان و مسائل داوری صحبت کرد. ما هم اگر هر حرفی زدیم، در پاسخ به صحبت‌های برانکو بود وگرنه هیچ علاقه‌ای نداریم در خصوص پرسپولیس و برانکو حرفی بزنیم. شما بروید و ماجرا‌ها را دنبال کنید که اول برانکو علیه ما صحبت کرد یا ما علیه ایشان. هر بار مجبور شدیم پاسخ ایشان را بدهیم.
*ماجرا از چه زمانی شروع شد؟
یادم نیست ولی می‌دانم برانکو همین چند روز قبل دوباره علیه سپاهان حرف زد. البته برانکو را آدم بااخلاقی می‌دانم ولی از ایشان می‌خواهم وقتی با تیم دیگری بازی دارد، پای سپاهان را به میان نیاورد.
*جدا از پرسپولیسی‌ها، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نیز معتقد است هیچ مشکل داوری در بازی این تیم مقابل سپاهان نبوده و نمی‌دانست شما چرا معترض هستید.
من به بهتاج و همه تراکتوری‌ها ارادت دارم و می‌دانم رابطه صمیمانه‌ای بین تراکتور و سپاهان وجود دارد، اما بهتر است ایشان به نظر کارشناسان داوری مراجعه کنند. ساسان انصاری به بازیکن ما گفته بود منتظر است تا بابت خطای کف پا از زمین اخراج شود ولی داور از اخراج انصاری گذشت. قبل از گل‌هایی که دریافت کردیم، داور آوانتاژ اشتباه داد و تصمیمات درستی نداشت که باعث شد ما متضرر شویم. ایشان بهتر است دو، سه دقیقه از مسائل داوری این بازی را ببیند تا خودش متوجه ماجرا شود. البته خودم علاقه‌ای ندارم به این مسائل دامن بزنیم ولی متأسفانه قبل از هر بازی مهم ما، صحبت‌هایی می‌شود و این موضوع روی قضاوت‌های عادلانه تأثیر می‌گذارد. ما اشتباهات داوری را می‌پذیریم، اما باید همه قضاوت‌ها یکسان باشد.
*پرسپولیسی‌ها به این موضوع اشاره داشتند که فرد دیگری مشغول دیکته کردن این اعتراض‌ها به شماست تا چنین مصاحبه‌های اعتراض‌آمیزی انجام دهید. این موضوع صحت دارد؟
بنده مستقیماً از جانب خودم حرف می‌زنم و کسی نه توانش را دارد و نه می‌تواند به من خط بدهد. ۵۰ سال است در این ورزش هستم و برایم عجیب است کسی با شخصیتِ برانکو، قبل از بازی‌های ما چنین حرف‌هایی به زبان می‌آورد. ما کی آمدیم دعوا راه بیندازیم؟ کی در مورد تراکتورسازی، استقلال یا پدیده صحبت کردیم ولی برانکو قبل از بازی‌های مهم ما همیشه مصاحبه‌های تندی می‌کند.
*پس معتقدید هرگز شروع‌کننده دعوا‌ها نبودید؟
هیچ وقت؛ فقط از حق خودمان دفاع کردیم. مجبوریم نسبت به این حرف‌ها واکنش نشان دهیم. بالاخره بنده بعد از ۲۳ سال بازی، ۱۳ سال سرمربیگری و این همه سال مدیریت، با بیش از نیم قرن حضور در فوتبال، گنگ نیستم که دهانم را ببندم یا از پشت کوه نیامده‌ام که نفهمم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. فقط می‌خواهم بار دیگر همه را به آرامش دعوت کنم و ان‌شا‌ءا... هر تیمی لیاقت داشت، قهرمان شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی