نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امنیت که بی‌شک مسئله فوق‌العاده حیاتی و مهمی است، برای بعضی‌ها اهرم فشار شده و متأسفانه در فوتبال این واژه مهم مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد.

خبرورزشی/مهدی هژبری؛  سعید فتاحی که نمی‌دانیم چرا روز به روز عصبانی‌تر و تهاجمی‌تر می‌شود، دیروز در یک مصاحبه رادیویی و در پاسخ به پرسشی پیرامون تغییر تاریخ شهرآورد سرخابی، ادعا کرد: «این موضوع امنیتی است و صحبت درباره تغییر تاریخ شهرآورد، بار امنیتی دارد!»
مشتاقیم بدانیم سعید فتاحی با چه استدلالی، چنین حرفی زده است؟ تاریخ شهرآورد چه ربطی به امنیت دارد؟ این چه مدل مدیریت است که وقتی پاسخی نداریم، بحث را امنیتی می‌کنیم و به یک موضوع ساده، مُهر و برچسب امنیت می‌زنیم؟ سعید فتاحی که ناسلامتی باید مدافع فوتبال باشد، چرا در رادیو طوری حرف می‌زند که انگار فوتبال و شهرآورد برای امنیت مضر است؟! چرا با دست خودمان، فوتبال را تبدیل به یک موضوع امنیتی می‌کنیم؟
دوم) بنا بود با رفع مشکل کمبود کاغذ، دوباره خبرورزشی را ۱۲ صفحه‌ای به دست شما برسانیم. سر حرف‌مان هستیم، ولی متأسفانه کاغذ همچنان کمیاب است و قیمتش هم هنوز همان ۳ برابر نرخ مصوب... به رسم ادب، باید قدردان همراهی و همدلی شما مخاطبان نازنین باشیم. تردید نکنید این لطف شما را جبران خواهیم کرد. خبرورزشی در تمام این ۲۲ سال روی پای خود و مخاطبانش ایستاد و همین همراهی شما و پیام‌های پرمهرتان، بهترین مدرک برای ماست تا همچنان در خدمت شما باشیم. به قول جوان‌های امروزی؛ مرسی که هستید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی