۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارنستو والورده می‌گوید بی‌معنی است از حالا بارسلونا را قهرمان بدانند چراکه باید به رقبا احترام بگذارند.

به گزارش خبرورزشی، ارنستو والورده که شاگردانش پس از شکست رئال مادرید در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا، شب گذشته (شنبه) هم در دومین ال‌کلاسیکوی متوالی در چارچوب هفته بیست‌وششم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو با نتیجه یک بر صفر مقابل کهکشانی‌ها به پیروزی رسیدند و شکستی دیگر به رقیب دیرینه خود تحمیل کردند، پس از این بازی گفت: ما به رقبای خود همانطور احترام می‌گذاریم که آنها به ما احترام می‌گذارند و این بی‌معنی است که وقتی بازی‌های زیادی از لیگ باقی مانده از حالا به قهرمانی فکر کنیم. فصل گذشته ما در لیگ فاصله زیادی داشتیم و رئال مادرید هم در لیگ قهرمانان به قهرمانی رسید. به هر حال رئال مادرید کاندیدای تاریخ‌سازی با هر ظرفیتی است.

سرمربی بارسلونا در ادامه یادآورد شد: ما نسبت به بازی قبلی - برتری 3 بر صفر بارسونا مقابل رئال مادرید در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا - بهتر بودیم، ما می‌خواستیم بازی را تحت‌کنترل خود بگیریم اما نتوانستیم توپ را آنطور که می‌خواهیم در زمین به چرخش در بیاوریم. ما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و با این پیروزی گام رو به جلوی بزرگی برداشتیم. وقتی هم بر بازی تسلط داشتیم به رئال مادرید ضربه زدیم. به هر حال زندگی ادامه دارد و رئال مادرید هم قادر است بازی‌های زیادی را پشت‌ سر هم ببرد اما نباید فراموش کنیم که اتلتیکومادرید هم هست.

والورده در ادامه در خصوص وضعیت فوق‌ستاره آرژانتینی تیمش که در نیمه دوم این بازی از ناحیه کشاله ران احساس درد کرد و یک بار هم در نیمه اول سرخیو راموس ضربه‌‌ای با دست به صورت مسی زد، خاطرنشان کرد: مسی وضعیت خوبی دارد. او بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد و تلاش زیادی در این بازی کرد. لیونل فرازمینی است، چون هر بار که او صاحب توپ می‌شودt اتفاقات غیرعادی می‌افتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی