۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یواخیم لو می‌گوید مارک آندره تراِشتگن توانایی اینکه دروازه‌بان اول آلمان در انتخابی یورو 2020 باشد را دارد.

به گزارش خبرورزشی، چندی پیش مارک آندره تراِشتگن دروازه‌بان آلمانی بارسلونا اعتراف کرده بود دوست دارد به ترکیب اصلی تیم ملی کشورش برسد و یواخیم لو را برای بازی کردن در ترکیب مانشافت تحت فشار قرار خواهد داد. ( اینجا بخوانید)

حالا یواخیم لو با پیشرفت تراِشتگن و عملکرد خوبش در رقابت‌های باشگاهی تصمیم دارد به خواسته او احترام بگذارد. لـو درباره رقابت تراشتگن با نویر به شبکه DAZN گفت: «بابت داشتن دو دروازه‌بان در سطح کلاس جهانی هم خوشحال هستیم. سال گذشته به این دلیل گفتم که نویر دروازه‌بان اول تیم است چون کاپیتان تیم ما است، اما ما امسال شروعی مجدد داریم و مارک آندره این فرصت را خواهد داشت تا در بازی‌های مرحله انتخابی یورو 2020 در درون دروازه آلمان بایستد. یورو 2020 تابستان آینده برگزار خواهد شد و ما فرصت چندانی تا شروع این مسابقات نداریم.»

لـو همچنین درباره اینکه کدام بازیکن می‌تواند سنگربان فیکس مانشافت باشد هم اظهار داشت: «نویر و تراشتگن البته برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی مانشافت با هم رقابت خواهند کرد و در نهایت همیشه این عملکرد آنهاست که به حساب می‌آید. مانوئل با وجود دوری طولانی‌مدتش از میادین به دلیل مصدومیت در جام جهانی 2018 عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. هم نویر و هم تراشتگن در سطح بالایی هستند، از این‌رو باید ببینیم امسال چه اتفاقی خواهد فتاد. به طور حتم مارک آندره در چند بازی در درون دروازه آلمان خواهد ایستاد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی