نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی کریمی بر تصمیمش مبنی بر نیامدن پا فشاری می کند، خبرهایی مانند حضور علی نظرمحمدی در سپیدرود شنیده می شود و این در حالی است که سرمربی اسبق و ناکام سپیدرود هیچ پیشنهادی ندارد.

به گزارش خبرورزشی، در رشت همه اصرار به بازگشت علی کریمی دارند. از بازیکنان و هواداران سپیدرود بگیرید تا اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال، متفق القول می گویند جادوگر باید سپیدرود را دوباره در کنترل و اختیار خود داشته باشد.
سپیدرود نتایج خوبی نگرفته اما زحمات علی کریمی در این تیم بر کسی پوشیده نیست. ضمن این که کریمی مرد روزهای سخت است و او  آن قدر در این فوتبال، لحظه های طاقت فرسا را تجربه کرده که اتفاقات لیگ برتر برای او چیزی نیست.
وقتی کریمی بر تصمیمش مبنی بر نیامدن پافشاری می کند، خبرهایی مانند حضور علی نظرمحمدی در سپیدرود شنیده می شود و این در حالی است که سرمربی اسبق و ناکام سپیدرود هیچ پیشنهادی ندارد! اصلا هیچ صحبتی برای بازگشت او نشده...
اگر قرار به برنگشتن کریمی باشد و سپیدرود مجبور به انتخاب سرمربی جدید شود، بی تردید نظرمحمدی حتی یک گزینه ساده هم نیست.
شنیدیم اگر اوضاع به همین ترتیب پیش برود، شاید مسولان گیلانی با فیروز کریمی برای عبور از بحران صحبت کنند. این که فیروز کریمی در این زمینه قبول مسولیت کند یا نه، مساله ای نیست که امروز بتوانیم درباره اش حرف بزنیم و باید منتظر خبرهای تازه تر باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی