۰
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صفحه اینستاگرام جدید باشگاه پرسپولیس که هفته گذشته از سوی این باشگاه راه اندازی شده بود، توسط این شبکه پاک شد!

به گزارش خبرورزشی، در پی حاشیه‌هایی که برای پیج اینستاگرام باشگاه پرسپولیس به وجود آمد، در نهایت هفته گذشته مسئولان این باشگاه تلاش کردند یک صفحه جدید در این شبکه مجازی به نام پرسپولیس ساخته شود.
اینستاگرام قبلی باشگاه پرسپولیس که تیک آبی‌رنگ هم به معنای احراز هویت از اینستاگرام دریافت کرده، وضعیت عجیبی دارد و اختیار آن در دست باشگاه پرسپولیس نیست و مسئولان این باشگاه هم در تلاش بودند تا بتواننند به این نیتجه برسند که این صفحه از چه طریقی اداره می‌شود، اما درحالی‌که صحبت از این بود که این صفحه در اختیار یکی از پیشکسوتان قرار دارد، اما درنهایت هیچ‌گاه مشخص نشد که این صفحه در اختیار کیست و چه کسی اخبار را روی این شبکه مجازی منتشر می‌کند.
عکس| اینستاگرام پرسپولیس را به رسمت نشناخت!
در پی این اتفاقات مسئولان باشگاه تلاش کردند تا یک صفحه جدید در اختیار بگیرند تا بتوانند اینستاگرام باشگاه را در اختیار خود داشته باشند، اما در اقدامی عجیب، مدیریت اینستاگرام این صفحه جدید را بست تا باز هم وضعیت باشگاه پرسپولیس و اینستاگرام وارد فاز عجیب دیگری شود.
اینستاگرام صفحه جدیدی که این باشگاه به راه انداخت را به رسمیت نشناخت و به همین دلیل این صفحه از این شبکه مجازی پاک شد! حالا باید دید که چالش بین باشگاه پرسپولیس و اینستاگرام که مدت‌هاست سروصدا به راه انداخته به کجا خواهد رسید.
عکس| اینستاگرام پرسپولیس را به رسمت نشناخت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی