نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان استقلال به شدت از تصمیمات کمیته انضباطی گلایه کرد و خواهان رسیدگی رئیس فدراسیون و کمیته اخلاق شد.

به گزارش خبرورزشی، مهدی رحمتی، کاپیتان تیم استقلال به حواشی اخیر دیدار تیمش و فولاد خوزستان پرداخت و همچنین به شدت از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.
وی در صفحه اینستاگرامش نوشت: امیدوارم به بهانه نوشتن چند خط حقیقت و مطالبه به حق هواداران استقلال من رامحروم نکنند. این روز‌ها شاهد احکام مختلف توسط کمیته انضباطی و اخلاق هستیم، کاری هم به درست بودن و یا غلط بودن این احکام ندارم اما چند سوال؟
کمیته اخلاق چرا با حضور غیرقانونی رییس کمیته انضباطی (به دلیل قانون دوشغله ها) برخورد نمی کند و آن را احضار نمی کند؟ آیا احضار و محکومیت‌ها فقط برای بازیکن و مربی و افراد ضعیف است؟ بعنوان یک فوتبالی پیشنهاد می کنم قانون و اخلاق را از خود کمیته‌های انضباطی، برگزاری مسابقات و فدراسیون شروع کنیم. قطعا آقایان تاج و تورگ مخالف رفتار غیرقانونی در فدراسیون و کمیته‌های آن هستند. چون آقای تورگ را به خوبی می شناسم که فردی قانونمند است از ایشان می خواهم با احضار مسئولین برگزاری بازیها، برای جلوگیری ازاتفاقات بعدی با آن‌ها برخورد کند. به خدا قسم، حفظ سلامتی انسان و جوانانی که برای تماشای بازی به استادیوم می‌آیند شوخی نیست و همه مسئولیم. کمیته انضباطی هم ظاهرا فقط منتظر گزارشی هست که استقلال و رحمتی را محکوم و جریمه کند. خوشحالیم بازی استقلال و فولاد بهانه‌ای شد آقای حسن زاده را در رسانه‌ها دیدیم که گفته منتظر گزارش استقلال و فولاد هستم. جالب است برای دیر آمدن ۲ دقیقه‌ای به زمین برای من رای صادر می‌کنند، ولی چشم یک نفر چند ماه است از بین رفته، اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد؟ بعداز این همه مدت یک نفر مسئولیت از بین رفتن چشم جوانی که خرج خانواده می‌دهد را گردن بگیرد. به نظر شما این عدالت است؟ نوجوانی از چند روز پیش به کما رفته وخانواده‌اش شب وروز ندارند، ولی هیچکس نگفت چه اتفاقی افتاده که این نوجوان زندگی اش به خطر افتاده است. مگر غیر از این است که فوتبال ورزشی است برای شادی ونشاط؟ آیا برای فوتبال باید جان جوانان به خطر بیفتد؟ بار‌ها این موارد را به آقای تاج گفته ام و ایشان قول برخورد داده اند. ما عادت داریم به محکومیت‌ها و محرومیتها، ولی بعضی مواقع اخبار کمیته انضباطی را که می‌خوانم تعجب می کنم، توبیخ! چرا؟ جالب است کمیته انضباطی در قبال بدترین رفتار‌ها سکوت کرده یا نهایتا توبیخ در نظر می‌گیرد، ولی برای دیر آمدن من به زمین فورا حکم صادر می‌کند و جریمه می‌نویسد. همه مسئولین مانند دبیرکل، معاون یا رییس کمیته انضباطی حق دارند طرفدار هر تیمی باشند اما نباید علاقه خود را در کار وتصمیمشان دخالت دهند. آیا واقعا جان تماشاگری که به ورزشگاه می‌آید مهم است یا اینکه یک تیم چند دقیقه دیر وارد زمین شود؟ وقتی می‌بینم مهمترین مسائل دیده نمی‌شود و کوچکترین مساله به ضرر من و تیمم تمام می‌شود واقعا نمی‌توانم سکوت کنم.
عکس| حمله اینستاگرامی رحمتی به کمیته انضباطی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی