نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قصه پرغصه تیم امید در حال تکرار است؛ همان تیمی که موقع تشکیل شدن، اردو زدن و تمرین کردن، جدی‌اش نمی‌گیرند و در عوض موقع مسابقه توقع دارند همه را ببرد و به المپیک برود و البته که پیش از این هم نرفته و با این شرایط بعد از این هم نخواهد رفت.

خبرورزشی/مهدی هژبری؛  یکی به کرانچار زمین نمی‌دهد، آن یکی بازیکن نمی‌دهد و میزان همکاری با او به نزدیکی‌های صفر رسیده است. فقط باید از دوستان پرسید با این شرایط چه نیازی به کرانچار بود؟ خودمان دور هم بودیم و مثل همیشه صعود نمی‌کردیم دیگر!
لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایران امشب با ذوب‌آهن آغاز می‌شود و فردا نوبت به استقلال و پرسپولیس می‌رسد. خیلی کلیشه‌ای و شعاری است که بگوییم این تیم‌ها را باید مثل تیم ملی دید. انصافاً ما تیم ملی بزرگسالان و امید خود را هم نمی‌بینیم، چه برسد به اینکه توقع داشته باشیم تیم‌های باشگاهی در رقابت‌های بین‌المللی دیده شوند، ولی حداقل رسانه‌ها در آسیا پشت این تیم‌ها باشند. ذوب‌آهن در آسیا یعنی تیم ملی، استقلال و پرسپولیس هم همین...
 روز شنبه وقتی در گزارشی اختصاصی از اهواز نوشتیم درگیری با منشا با نقشه قبلی بوده و به توطئه شباهت داشت، عده‌ای در فضای مجازی خبرورزشی را متهم کردند از خودش سناریو ساخته و یک درگیری ساده را «جنایی» کرده است، اما دیروز باشگاه استقلال با انتشار فیلمی از صحنه درگیری منشا روی صحت گزارش اختصاصی خبرورزشی مهر تأیید زد. اینکه در نهایت کمیته اخلاق درباره منشا چه تصمیمی می‌گیرد، در حیطه وظایف ما نیست، اما انتشار بدون سانسور خبر‌های ورزشی وظیفه‌ای بود که باید به آن عمل می‌کردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی