۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ می‌گوید اورتونی‌ها در دربی برابر لیورپول دو برابر همیشه تلاش می‌کردند و این کار آن‌ها را سخت کرده بود.

به گزارش خبرورزشی، لیورپول در دربی مرسی‌ساید به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون‌گل نرسید تا صدر جدول لیگ برتر انگلیس را به منچسترسیتی تقدیم کند.

یورگن کلوپ در پایان این بازی گفت: «به دلایل مختلفی بازی دشواری مقابل تیم پرانگیزه و آتشین اورتون داشتیم و نتیجه رضایت‌بخش بود. باد شدیدی در استادیوم می‌وزید و این موضوع به هیچ یک از دو تیم کمک نمی‌کرد. ما سه یا چهار شانس مهم را توسط محمد صلاح و فابینو به دست آوردیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. من که به یاد نمی‌آورم اورتون هم شانس گلزنی داشته باشد. محمد صلاح تمام تلاش خود را تا آخرین لحظه به کار بست، اما به گل نرسیدیم.»

کلوپ در ادامه افزود: «لیورپول باید تا پایان فصل با رقبای خود و البته اتفاقات و شرایط مبارزه کند. این دربی تمام شد. مقابل رقیبی که دو برابر حالت عادی انگیزه داشت، یک امتیاز خارج از خانه گرفتیم. با وجود از دست رفتن فرصت صدرنشینی نباید نسبت به قهرمانی ناامید باشیم. ما موظفیم وضعیت خودمان را همان‌طور که هست، بپذیریم. چند روز دیگر در استادیوم آنفیلد باید به مصاف برنلی برویم و اگر چه آن بازی در فاصله کوتاهی از این رقابت برگزار می‌شود، اما یک مسابقه کاملاً متفاوت است. می‌خواهیم ثبات داشته باشیم و برای کسب نتایج بهتر رقابت کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی