نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

‌می‌گویند آرای عجیبی به‌جای عادل فردوسی‌پور به سمت محمدرضا گلزار رفته است. اینکه اشتباه شده یا تعمدی است به هر حال در نوع خودش مهم است.

خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛ بدبین‌ها می‌گویند جریانی وجود دارد که عادل را هر روز کمرنگ‌تر کنند و این آرای اشتباهی هم در همین راستاست. حتی اگر این فرضیه را بپذیریم باید بگوییم عادل فردوسی‌پور نیازی ندارد که سیاسی شود و زامبی‌های فضای مجازی حمایتش کنند. همین‌هایی که الان به شبکه ۳ و گلزار فحش می‌دهند و مثلاً از عادل حمایت می‌کنند، سر یک پنالتی و یک جمله ساده عادل را متهم به کی‌روشی‌پور بودن و دلالی می‌کنند. فردوسی‌پور هم حتماً این‌قدر باهوش هست که این چیز‌ها را متوجه شود و گول یک‌سری حمایت‌های الکی (که از حب علی نیست و از بغض معاویه است) را نخورد. او با توان خودش بیش از ۲۰ سال برنامه ۹۰ را تبدیل به یک برنامه بسیار پربیننده و تأثیرگذار کرد و رمز موفقیتش هم عدالت و ادای حق بود. حالا حتی اگر بپذیریم جریانی وجود دارد که گلزار را اول کند و عادل را آخر، باز هم دلیل نمی‌شود که فردوسی‌پور را وارد بازی‌های سیاسی کنیم؛ هرچند او خودش در مقطعی این اشتباه را کرد و تا حدی به سمت یکی از جریان‌های سیاسی رفت که البته در درازمدت چوبش را هم خورد.
نکته دیگر اینکه اساساً سبک برنامه‌ای مثل ۹۰ با برنده‌باش، دورهمی، خندوانه و... فرق می‌کند و یک‌سری مقایسه‌ها از بیخ و بن غلط است حتی اگر بگوییم هر کس سلیقه‌ای دارد و از یک مجری و برنامه خاص خوشش می‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی