۰
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان زنجان گفت: سه دوچرخه‌سوار این استان با نشان دادن توانمندی‌ها و شایستگی‌های بالای خود به اردوی تیم ملی راه یافتند.

به گزارش خبرورزشی، فرهاد عصفوری گفت: مهدی سهرابی و جمشید حمدملکی به ترتیب در رده‌های سنی بزرگسالان و پیشکسوتان و مهدی محمدی در بخش دوچرخه‌سورای جانبازان و معلولان ورزشکاران زنجانی راه‌یافته به اردوی تیم ملی هستند.

وی اظهار داشت: این اردو که در واقع دومین مرحله آن است طی هفته جاری در نوشهر مازندران برگزار خواهد شد و تا ۲۷ اسفند جاری نیز ادامه خواهد داشت.

عصفوری با بیان اینکه این اردو در رشته‌های استقامت و تایم‌تریل انفرادی برگزار می‌شود، افزود: سهرابی در رشته استقامت و تایم‌تریل انفرادی و محمدی و حمدملکی نیز که به ترتیب پیشکسوت و معلول هستند در رشته تایم‌تریل انفرادی تمرین خواهند کرد.

وی که مسئول انجمن دوچرخه‌سواری جانبازان و معلولان کشور است، گفت: این اردو‌ها با هدف حضور توانمند ملی‌پوشان در مسابقات آسیایی ازبکستان است که اردیبهشت سال ۹۸ به مدت پنج روز برگزار خواهد شد.

عصفوری یادآور شد: مرحله نخست این اردو، بهمن امسال به مدت ۱۵ روز در ماهشهر خوزستان و در رده سنی بزرگسالان برگزار شد و مهدی سهرابی دوچرخه‌سوار صاحب‌نام زنجان نیز در آن حضور داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی