نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماسیمیلیانو آلگری می‌گوید باید وقتی پیانیچ اخطار گرفته بود تعویضش می‌کرد تا خیلی زود اخراج نشود.

به گزارش خبرورزشی، با وجود پیروزی 2 بر یک شب گذشته یوونتوس در خانه ناپولی و ایجاد فاصله‌ای 16 امتیازی میان بانوی پیر و نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش در جدول رده‌بندی سری A در هفته بیست‌و‌ششم این رقابت‌ها، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی بیانکونری انتقادهایی از رویکرد شاگردانش داشت و به آنها برای مصاف حساس هفته آینده‌شان توصیه‌ای مهم کرد.

آلگری پس از بازی با اشاره به 10 نفره شدن تیمش با اخراج میرالم پیانیچ، گفت: غفلت از من بود، چرا که باید پیانیچ را وقتی که کارت زرد گرفت، تعویض می‌کردم. او در معرض خطر بود اما من انتظار نداشتم که او خطای هند (منجر به دریافت کارت زرد دوم) کند. ما تا حدودی نظم بازی‌‌مان را از دست دادیم، همین موضوع سبب شد که ناپولی جرأت پیدا کند و هوادارانش هم به این تیم انگیزه بدهند تا بیشتر حمله کند. ما موقعیت زدن گلی دیگر را هم داشتیم. در ادامه خوب دفاع کردیم و اینسینیه هم پنالتی‌اش را به هدر داد.

سرمربی یوونتوس درباره تصمیمات بحث برانگیز داوری این مسابقه (اخراج الکس مرت دروازه‌بان ناپولی و خطای پنالتی الکس ساندرو) هم تأکید کرد: قوانین طبق چیزی که به من اعلام شده، می‌گویند که مرت باید اخراج می‌شد، خواه با رونالدو برخورد داشته یا نداشته بوده باشد. داور تصمیم گرفت که حرکت او خطاست و کمک داور ویدئویی هم آن را تأیید کرد. داور عملکرد خوبی داشت و شرایط را به خوبی درک کرد. به هر حال ما در پاسکاری‌‌های‌ خود مرتکب اشتباهات بسیار زیادی شدیم. ما بیش از اندازه در لاک دفاعی فرو رفتیم و به ناپولی اجازه حمله دادیم. نکته مثبت عملکردمان هم اما این بود که نشان دادیم توان مقاومت زیر فشار حریف را داریم.

آلگری راجع به تصمیمات تاکتیکی‌اش در این بازی عنوان کرد: من برناردسکی را پشت سر هافبک‌های حریف قرار دادم تا به مانژوکیچ و رونالدو کمک کند اما نتوانستیم توپ را بین خطوط حریف برسانیم. بعد از آنکه پیش افتادیم و حریف هم 10 نفره شد، من ترجیح دادم که کمی در شیوه بازی‌مان تغییر ایجاد کنم.

سؤال بعدی که از سرمربی بیانکونری پرسیده شد، مصاف حساس هفته‌ آینده‌اش در خانه مقابل اتلتیکومادرید در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. یوونتوس برای صعود باید شکست 2 بر صفر بازی رفت را جبران کند که با توجه به شیوه بازی حریف کار سختی به نظر می‌رسد.

آلگری در این خصوص هم گفت: ما در آن بازی باید خیلی صبر و حوصله داشته باشیم و با خونسردی و تمرکز برای رسیدن به هدف‌مان تلاش کنیم چون ممکن است که تا دقیقه 70 هم نتوانیم گل بزنیم اما این معنایش این نخواهد بود که ما حذف شده‌ایم. خیلی مهم است که ما این فشار را از روی خودمان برداریم چون این هم یک بازی فوتبال است، دیداری که باید انجام شود. ما باید با آرامش خاطر بیشتری بازی و از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

سرمربی بیانکونری درباره فاصله 16 امتیازی تیمش با ناپولی و شایعات حاکی از احتمال خروج او از یووه در پایان فصل هم گفت: طبیعتاً 16 امتیاز فاصله و داشتن رکورد بهتر در مصاف‌های رودررو، حاشیه امنیت خوبی است اما تا زمانی که همه چیز قطعی نشده باشد، نمی‌توان چیزی گفت. درباره آینده‌ام هم من بارها گفته‌ام که من و باشگاه در پایان فصل با هم درباره عملکرد تیم صحبت خواهیم کرد و بعد از آن تصمیم می‌گیریم. من از کار کردن در یوونتوس راضی‌ام اما هر دو طرف باید برای پیدا کردن بهترین راه همکاری به توافق برسند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی