نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در خلال مراسم اختتامیه بیست و چهارمین دوره جام مرحوم یونس شکوری از روزنامه خبرورزشی به عنوان تیم اخلاق تقدیر شد.

تجلیل از خبرورزشی در حضور بزرگان
به گزارش خبرورزشی، مراسم اختتامیه بیست و چهارمین دوره جام مرحوم یونس شکوری دیروز با حضور تعداد زیادی از اهالی فوتبال در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد و در خلال آن روزنامه خبرورزشی هم مورد تقدیر قرار گرفت.
نیاز به کمک فدراسیون
جهانگیر کوثری یکی از ارکان برگزاری این تورنمنت ابتدای مراسم طی سخنانی با تشکر از حمایت‌های شهرداری، گفت: وقتی جام یونس شکوری را پایه گذاشتیم، کسی فکر نمی‌کرد به دوره بیست و چهارم برسیم و کسی هم آنچنان حمایت‌مان نکرد، ولی انصافاً شهرداری پشت ما بود. حالا برای تداوم این شرایط و افزایش کیفیت آن نیازمند کمک فدراسیون هستیم.
جمع بزرگان
تعداد قابل ملاحظه‌ای از اهالی فوتبال به مراسم آمده بودند. حسین کلانی، پرویز مظلومی، منصور رشیدی، بهتاش فریبا، هادی نراقی، حسین فرکی، حسن روشن، ناصر ابراهیمی، محمد نوری و... از جمله حاضران در این آیین بودند. البته فریدون اصفهانیان نیز دقایقی در مراسم حاضر شد. یکی از نکات جالب توجه در خلال برگزاری این مراسم آنکه پرویز مظلومی همان‌جا هم مدعی شد در مورد استقلال مصاحبه نمی‌کند!
تجلیل از خبرورزشی در حضور بزرگان
تقدیر دوگانه از خبرورزشی
تقدیر از روزنامه خبرورزشی یکی دیگر از بخش‌های مراسم اختتامیه جام یونس شکوری بود. دست‌اندرکاران جام دو بار از ما تقدیر کردند. یک بار به عنوان رسانه‌ای که طی سالیان اخیر همواره توجه به پیشکسوتان و پوشش اخبار مسابقات فوق را در دستور کار خودش قرار داده و دلیل تقدیر دوم هم اعطای کاپ اخلاق به تیم خبرورزشی بود که در این مسابقات شرکت داشت. هادی فیاضی مدیرمسئول و نصیر مقدری عکاس زحمتکش روی سن رفته و تقدیرنامه‌ها را گرفتند. (اینجا ببینید)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی