۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نماینده دادستان تهران در پرونده حسین هدایتی گفت: شگرد هدایتی این است که هیچ ردپایی از خود به جا نمی‌گذارد و الان هم شما هیچ ردپایی از او نمی‌بینید.

به گزارش خبرورزشی، نماینده دادستان تهران در پرونده گروه موسوم به هدایتی گفت: در این پرونده همه کارها توسط موسوی‌نژاد و یقینی صورت گرفته و در نهایت که همه کارها انجام شده، چک سفید امضا را هدایتی تحویل گرفته است.

قهرمانی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که یک ریال از وجوهی که حسین هدایتی از بانک سرمایه دریافت کرده، در تولید و ارائه خدمات هزینه نشده و صرفاً برای مسائل شخصی و شهرت‌طلبانه اختصاص یافته است.

نماینده دادستان تهران در پرونده هدایتی گفت: به عنوان مثال یکی از افراد سرشناس در کشور مشکل مالیاتی داشته اما آقای هدایتی رفته و اموال مردم را به جای مالیات این فرد داده تا در آن باشگاه سرشناس باشد و امروز هم ما در وصول مطالبات به مشکل برخوردیم زیرا مالک اموالی که این فرد ارائه داده، حاضر نیست این اموال را به بانک بدهد و وجوهی نیز به حساب افراد مختلف رفته که در وصول آنها مشکل داریم.

هدایتی در پاسخ به سئوال که اگر اتهام اخلال در نظام اقتصادی، مطرح در کیفرخواست، برای دادگاه محرز شود، چه مجازاتی در انتظار هدایتی خواهد بود اظهار کرد: اشد مجازات اخلال در نظام اقتصادی، 20 سال حبس است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا هدایتی با علم و آگاهی و به قصد ضربه زدن به نظام، اخلال در نظام اقتصادی کرده است یا خیر توضیح داد: اگر اخلال در نظام اقتصادی با علم و آگاهی و به قصد ضربه به کشور باشد، مجازاتش اعدام است ولی تا الان احراز نکردیم اقدامات هدایتی به قصد ضربه به نظام باشد و کیفرخواست صرفاً در حد اخلال در نظام اقتصادی بدون قصد ضربه به نظام، صادر شده است.

نخستین جلسه محاکمه حسین هدایتی هشتم اسفند ماه جاری در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی