۰
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال الزورا گفت: ذوب‌آهن خیلی خوب بازی کرد، اما ما هم خوب دفاع کردیم.

شاکر: تعداد هواداران‌مان را در کربلا نشان می‌دهیم
به گزارش خبرورزشی، حکیم شاکر، در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن که با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: همانطور که می‌دانید دوره بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و دوره آمادگی روانی برای بازیکنان برگزار کردیم. ذوب‌آهن بازی بسیار خوبی انجام داد، اما ما دفاع خوبی انجام دادیم و توانستیم به نتیجه مساوی برسیم.
سرمربی تیم الزورا در مورد درخشش خط دفاع و دروازه‌بان تیمش تصریح کرد: تاکتیک اتخاذ شده ما در این بازی باعث شد ذوب‌آهن برای رسیدن به گل حملات زیادی انجام دهد. دروازه‌بان ما هم مانند سایر بازیکنان عضوی از تیم‌مان است، ولی امروز عملکرد بسیار درخشانی داشت. در بازی‌های آینده سعی می‌کنیم فرصت بازی به بازیکنان دیگر را هم بدهیم تا آن‌ها هم بتوانند از قابلیت‌های خود استفاده کنند.
وی در مورد استقبال خوب هواداران عراقی از این بازی و اینکه آیا این هواداران از عراق به ایران آمده بودند یا خیر؟ گفت: هواداران ما به دو گروه تقسیم می‌شدند. بیشتر آن‌ها از عراق آمده بودند و بقیه در ایران ساکن هستند. ما دو کشور همسایه هستیم و مرز مشترک داریم. حضور هواداران در ایران کار سختی نیست و اگر این بازی در زمان دیگری برگزار می‌شد هواداران بیشتری به ایران می‌آمدند. تعداد واقعی هواداران‌مان را در کربلا نشان می‌دهیم.
حکیم شاکر در مورد عملکرد دفاعی تیمش و اینکه به نظرش الزورا می‌تواند به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند یا خیر؟ گفت: هر بازی مشخصه خاص خودش را دارد. قطعاً برای بازی‌های بعد استراتژی متفاوتی خواهیم داشت. ما از فردا تمرینات‌مان را برای بازی‌های بعد آغاز می‌کنیم و ان‌شاءالله موفق خواهیم شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی