نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مالک موقت باشگاه سپیدرود رشت از زحمات علی کریمی در این باشگاه تقدیر و تشکر کرد. او گفت کریمی با کمترین میزان بدهی، سپیدرود را به اداره ورزش و جوانان استان تحویل داد.

به گزارش  خبرورزشی ، کیومرث بیات که مسولیت مدیریت تیم سپیدرود را بر عهده گرفته درباره بازگشت دوباره به کادر مدیریتی باشگاه گفت: در دوره قبل از آقای کریمی که در باشگاه سپیدرود حضور داشتم به عنوان مالک فعالیت نداشتم و تنها قصدم کمک کردن به این تیم و مردم شهر رشت بود. تصمیم به حفظ تیم داشتیم تا مالکی امین پیدا شود که آقای کریمی درخواست کردند و ما هم طبق روال تحت نظر اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان، امتیاز باشگاه را واگذار کردیم.
او ادامه داد: در حال حاضر هم که مشکلات به وجود آمده، حالا ایشان خسته شده‌اند یا هر دلیلی دیگر، تصمیم گرفتند تیم را واگذار کنند و براساس اطمینانی که اداره کل به من داشت تیم را به من تحویل دادند تا یک مالک قطعی پیدا شود. شرایط در حال حاضر به این شکل است؛ ممکن است همین فردا مالک جدید معرفی شود و امکان دارد تا پایان فصل هم کسی اقدام به دریافت امتیاز باشگاه نکند و ما مجبور باشیم با همین روند باشگاه را اداره کنیم.
بیات درباره مالکیت علی کریمی در باشگاه سپیدرود گفت: خدمتی که علی کریمی به باشگاه سپیدرود کرده در طول تاریخ  بی سابقه است. من قبل از بازی با استقلال خوزستان در دور رفت مسابقات فصل جاری مالکیت تیم را به ایشان با حدود نزدیک به 12 میلیارد بدهکاری واگذار کردم.
بیات ادامه داد: روز گذشته که تیم را تحویل گرفته‌ام حالا باشگاه تنها 2 میلیارد بدهکاری دارد. یعنی این بزرگترین خدمتی بود که علی کریمی به مردم رشت کرده است. به هر حال ایشان یک فصل هم سال گذشته از سقوط نجات دادند و این مسائل را نباید یادمان برود. امسال هم همینطور بوده تمام توانش را برای تیم گذاشته و امکاناتی برای سپیدرود فراهم کرده که حتی می‌توانم بگویم از برخی تیم‌های لیگ برتری هم بهتر است.
مالک سپیدرود افزود: متاسفانه فشار مدیریت تیم روی تصمیمات فنی ایشان اثر منفی گذاشت و به هر حال سخت است که هم مسائل فنی را دنبال کنند و مشکلات باشگاه را هم به دوش بکشد. خیلی دشوار است، من در چنین شرایطی حضور داشتم که از هر طرفی یک طلبکار پیدا می‌شود و شما باید با آن کنار بیایید. ایشان مدیریت بسیار عالی داشتند و تحسین برانگیز است. علی کریمی نگذاشت سپیدرود همانند نفت تهران شود و بلایی که سر نفت تهران آمد و تیم منحل شد، سپیدرود هم در آن مسیر بود که علی کریمی جلوی چنین اتفاقی گرفت. اتفاق بدی بود که مسئولین فکر کردند که چون تیم در دست علی کریمی است دخالت نکنیم و واقعیت را بگویم که او حمایت نشد. ما می‌توانستیم علی کریمی را سال‌ها در سپیدرود داشته باشیم، کافی بود که نگاه ویژه‌ای به باشگاه داشتیم و به این باور داشتیم که تیم برای شهر خود ماست. متاسفانه اینطور نبود و حالا تمام فشارها روی مسئولان استانی است.
بیات درباره انتخاب نادر دست نشان به عنوان سرمربی جدید که در تابستان قرار بود جانشین علی کریمی شود و با برخورد هواداران رشت را ترک کرده بود، گفت: تیمی که ایشان قرار داشت در آن سرمربیگری کند تیم سپیدرود نبود، تیم جواد تن زاده بود. در مسیر درستی قرار نداشت و بیراهه میرفت که به او تذکر دادم و قبول کرد که در آن وهله سرمربی سپیدرود نباشد. حالا هم بهترین گزینه‌ای که با شرایط، مردم، هواداران و سبک فوتبال رشت آشنا باشد، نادر دست نشان بود و ما فکر می‌کنیم که او بتوانم سابقه خوبش را تکرار کند. این برای ما اهمیت دارد که توان کاری بالایی دارند و توجه چندانی به مسائل مالی ندارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی