نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز تماشاگران پرسپولیس نه نارنجک پرتاب کردند و نه لیزر انداختند. اینکه سطح فهم فوتبال‌دوستان ایرانی بالا رفته، اتفاق مبارکی است.

خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛ پاختاکور اصلاً تیم ضعیفی نبود. گل زودهنگام آن‌ها البته آفساید بود، اما تصوری که ما از بازی پرسپولیس و پاختاکور و یک برد ساده برای شاگردان برانکو داشتیم، غلط از آب درآمد. پرسپولیس دیروز طراوت بازی‌های آسیایی پارسالش را نداشت و آشکارا مشخص است نفرات جدید هنوز هماهنگ نیستند و شاید بعضی‌ها اصلاً در حد پرسپولیس هم نیستند، ولی نان اسم‌شان را خوردند که به پیراهن قرمز رسیدند.
برای استقلال، اما یک بازی کاملاً سخت پیش‌بینی می‌شد که این پیش‌بینی درست از آب درآمد. شفر باید خیلی زودتر از این‌ها و در بازی‌های لیگ متوجه می‌شد که زوج منتظری- دانشگر زوج مطمئنی نیست. روی همان صحنه گل الدحیل به خوبی این تزلزل دیده شد. استقلال البته در فاز هجومی و به خصوص در نیمه اول بد نبود، اما در نیمه دوم افت کرد و ۲ گل هم خورد. شاید اگر فرشید باقری آن فرصت طلایی را گل می‌کرد، شرایط فرق می‌کرد، اما به هر حال نشد و حالا استقلال است و العین و الهلال که مسلماً آن‌ها هم رقبای ترسناکی هستند.
دیروز تماشاگران پرسپولیس نه نارنجک پرتاب کردند و نه لیزر انداختند. اینکه سطح فهم فوتبال‌دوستان ایرانی بالا رفته، اتفاق مبارکی است. هر چند دیروز کار خاصی نکردیم و تنها هنرمان همین نارنجک پرتاب نکردن بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی