نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: مساوی نه به درد تراکتور می خورد، نه برای ما فایده دارد. هر دو تیم نیاز دارند بهترین نتیجه را گرفته و با ۳ امتیاز از شهرآورد خارج شوند.

به گزارش خبرورزشی، از زمان حضور رضا مهاجری در ماشین‌سازی، این تیم بازی‌های بهتری را ارائه داده است. مهاجری از شرایط خاص شهرآورد تبریز حرف می‌زند.
* در مورد بازی مقابل تراکتور حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد!
متأسفانه بعضی‌ها بی‌دلیل و بی‌جهت پیش‌داوری می‌کنند. اعتبار و شرافت هرکس باارزش‌ترین نکته است به همین دلیل تیم ماشین‌سازی با تمام توانش به مصاف حریف همشهری خواهد رفت و هدف ما هم فقط کسب ۳ امتیاز است.
* اما، چون مالک باشگاه یک نفر است چنین مواردی پیش می‌آید!
مالک باشگاه یکی است، اما بالاخره پدر هیچ وقت نمی‌آید به پسر کوچکش بگوید برو به پسر بزرگ بباز! مساوی هم نه به درد تراکتور و نه به درد ما می‌خورد و هر دو تیم نیاز دارند بهترین نتیجه را گرفته و با ۳ امتیاز از شهرآورد خارج شوند. من شخصاً خیلی دوست دارم تراکتور قهرمان شده و یا پدیده هم سهمیه بگیرد، اما برای بازی با تراکتور، تیم ماشین‌سازی با تمام وجود می‌جنگد و یک قدم هم گام عقب نمی‌گذاریم.
* پسرتان عماد مربی تراکتور‌سازی است با او حرفی برای شهرآورد ندارید؟
(می‌خندد) آنچه جوان در آیینه بیند، پیر در خشت خام بیند، اما پسرم عماد تازه‌کار نیست و چهار، پنج سال است مربیگری می‌کند. بالاخره روزگار همین‌طور است و پدر ممکن است رودرروی پسر قرار بگیرد و کاری هم نمی‌توان کرد.
* گویا همه اعضای خانواده تان طرفدار شما هستند نه عماد؟
بالاخره همسرم و پسر کوچکم قاعدتاً طرفدار پدر خواهند بود و پسر بزرگم تنهاست!
* بازیکن محروم هم برای شهرآورد دارید؟
عزیز معبودی از تیم ما چهار اخطاره است و محروم، جدا از این بازیکن، ما چهار بازیکن سه اخطاره داشتیم که در بازی قبل بازی کردند و خودشان را برای شهرآورد هم حفظ کردند. این را گفتم که بدانید شهرآورد تبریز برای بازیکنان ما اهمیت ویژه‌ای دارد و بازیکنان ماشین‌سازی دوست دارند با تمام وجود بجنگند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی