نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق گزارشی که روزنامه ایتالیایی «کوریره‌دلو‌اسپرت» نوشته ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، نامه استعفای رسمی‌اش را نوشته و تقدیم به مسئولان باشگاه کرده است.

آلگری از یوونتوس استعفا کرد! به گزارش خبرورزشی، این روز‌ها به نظر می‌رسد شرایط در باشگاه یوونتوس چندان عادی نیست؛ با وجود اینکه بانوی پیر رسماً در رقابت‌های لیگ ایتالیا یکه‌تازی می‌کند ولی از درون باشگاه خبر می‌رسد اوضاع بین کادر فنی و رؤسای باشگاه حسابی شکرآب شده است.

طبق گزارشی که روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپرت نوشته ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پس از برتری دو بر یک این هفته تیمش مقابل ناپولی، نامه استعفای رسمی اش را نوشته و تقدیم به مسئولان باشگاه کرده؛ دلیل؟ شکست مقابل اتلتیکو مادرید در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا. بعد از آن بازی که با نتیجه دو بر صفر به سود اتلتیکو به پایان رسید، مسئولان رده بالای یوونتوس انتقادات شدیدی نسبت به آلگری داشته‌اند و او را مقصر این ناکامی دانسته‌اند. آلگری هم به همین خاطر بعد از بازی با ناپولی از فرط ناراحتی نامه استعفایش را نوشته و به آندرا آنیلی داده است؛ رئیسی که بازی تیمش را از عمان دید. با این حال طبق گزارش همین رسانه ایتالیایی مسئولان یوونتوس فعلاً به استعفای آلگری پاسخی نداده‌اند و همه چیز را به بعد از بازی برگشت موکول کرده‌اند. از قرار معلوم، مقرر شده که جلسه‌ای در آینده نزدیک بین آلگری و رئیس باشگاه برگزار شود تا به وضعیت این مربی ۵۱ ساله که قراردادش سال ۲۰۱۴ تمدید شد، رسیدگی شود. البته بعد از آن نتیجه‌ای که در دیدار رفت و شکست برابر اتلتیکو مادرید رقم خورده و حالا موضوع استعفایی که پیش آمده، مدیران باشگاه تلاش کرده‌اند شرایط روحی آلگری را کمی بهتر کنند.

فابیو پاریتیسی، مدیر فنی باشگاه بیانکونری در این مورد می‌گوید: «آینده کاری آلگری در یوونتوس اصلاً ارتباطی با نتایجی که او در لیگ قهرمانان اروپا می‌گیرد ندارد؛ مهم نیست او ببرد یا ببازد. آینده کاری اش در ارتباط با پروژه‌هایی است که باشگاه در سر دارد». با این شرایط، اما به نظر می‌رسد آینده کاری آلگری در این باشگاه همچنان با نتیجه دیدار برگشت در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ارتباط مستقیم دارد. یوونتوس که در این فصل رونالدو را به خدمت گرفته تا لیگ قهرمانان اروپا را ببرد اصلاً دلش نمی‌خواهد خیلی زود از گردونه رقابت‌ها کنار برود. به نظر می‌رسد آن‌ها دارند شرایط حضور زیدان در این باشگاه و جانشینی آلگری را بررسی می‌کنند و عملی شدن تمامی این برنامه‌ها مربوط به نتیجه‌ای است که آلگری در دیدار برگشت مقابل اتلتیکو می‌گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی