نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان معتقد است یا این تیم اصفهانی قهرمان لیگ می شود یا باشگاهی که سابقا در آن توپ می زد.

به گزارش خبرورزشی، مهدی کیانی که به ادعای خودش ۱۴ سال در تراکتورسازی تبریز توپ می‌زد، امیدوار است سپاهان یا تراکتورسازی به قهرمانی این فصل لیگ برتر برسند.   
کیانی در این خصوص گفت: «سپاهان سابقه قهرمانی در لیگ را داراست و توانایی‌های فنی زیادی دارد. بازیکنان ما بسیار قدرتمند، باهوش و تکنیکی هستند که تمام تاکتیک‌های تیم را با سلیقه کادرفنی در زمین پیاده می‌کنند و از این بابت هیچ مشکلی نداریم.»
او اضافه کرد: «از سوی دیگر تراکتورسازی تبریز هم یک تیم با اصالت و پر تماشاگر است که در هر بازی خانگی اش بیش از ۶۰ تا ۷۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند. من تصور می‌کنم بین ما یا تراکتورسازی که این فصل بازیکنان جدید و قدرتمندی را هم به خدمت گرفته، یک تیم به مقام قهرمانی دست پیدا می‌کند. از یک سو، مدل بازی‌هایی که پیش روی ما و تراکتورسازی است با بقیه مدعیان فرق می‌کند و از طرف دیگر، قدرت مان از سایر مدعیان بیشتر است.»
کیانی گفت: «باید این موضوع را نیز بگویم که به غیر از تراکتورسازی و سپاهان، استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و برنامه فشرده تری را می‌بینند. پدیده نیز می‌تواند برای همه تیم‌ها خطرساز باشد، ولی فکر می‌کنم قهرمان این فصل یا سپاهان اصفهان است یا تراکتورسازی تبریز؛  مگر آنکه در ده هفته پایین پایانی اتفاقات بهتری را رقم بزنند. امیدوارم هر تیمی که لیاقتش را دارد به این عنوان برسد.»
کاپیتان تراکتورسازی در پایان گفت: «من فوتبال خودم را بازی کردم و در سنی قرار دارم که فقط می‌خواهم به آرامش و موفقیت‌های بیشتر شغلی برسم. برای من دیگر حاشیه‌ها جذابیتی ندارد. دلم می‌خواهد بیشتر از همیشه در کنار تیم سپاهان باشم و به کسب موفقیت‌ها و پیروزی‌های این تیم کمک کنم. به همین علت است که زیاد مصاحبه نمی‌کنم وگرنه حرف‌های زیادی در دلم مانده به خصوص که هنوز از سوی باشگاه تراکتورسازی با من تسویه حساب نکرده اند، اما حرفی نمی‌زنم تا برای این باشگاه حاشیه‌ای ایجاد نشود.» 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی