نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس با حضور در تمرینات تیم فوتبال بزرگ‌سالان شهرداری بندرعباس به گفت‌وگو با بازیکنان و کادر فنی تیم پرداخت.

توقع بسیاری از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس وجود دارد

به گزارش خبرورزشی ، الیاس محسنی صبح امروز در دیدار با بازیکنان تیم شهرداری بندرعباس اظهار داشت: انگیزه بسیار خوبی در این تیم هست و اعضای شورای شهر و شهردار بندرعباس به دنبال حمایت همه‌جانبه از تیم فوتبال بزرگسالان بوده‌اند.

وی با بیان اینکه تصمیمات گذشته در این تیم قطعاً درست و به‌جا بوده است، افزود: امیدواریم از دیدار‌های آینده با تغییراتی که در مدیریت تیم صورت گرفته، موفق‌تر از پیش عمل کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس ادامه داد: منافع همه ما به هم گره خورده است و توقع بسیار زیادی از این تیم وجود دارد که با وجود مشکلات باید تلاش کنیم با انعطاف‌پذیری از مشکلات فائق آییم و توقعات را برطرف کنیم.

محسنی اضافه کرد: کادر فنی بسیار خوب و کاربلد تیم در تلاش هستند اقدامات بسیار خوبی را صورت دهند و توقع من از بازیکنان و کادر فنی این است که در دیدار‌های باقی‌مانده تمرکز خود را از دست ندهند و با اثبات توانمندی‌ها بدون بزرگ‌نمایی بهترین نتایج را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه قطعاً کار ورزش حرفه‌ای و با برنامه‌ریزی پیش می‌رود، افزود: باید از فضای حاشیه‌ای به دور باشیم که این چنین کار‌هایی وقت‌گیر است. بازیکنان در دیدار‌های باقی‌مانده تمام تلاش و سعی خود را در جهت صعود به لیگ بالاتر به‌کار گیرند و من نیز تمام تلاش خود را در این راستا خواهم کرد.

وی گفت: همان‌طور که مستحضرید تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس نیز با وجود چنین شرایطی توانست راهی لیگ برتر کشور شود و باید به این نکته توجه داشت که با اتحاد و همدلی می‌توانیم به اهدافمان دست یابیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی