۰
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شبی که یک فیلمبردار کنار سرخیو راموس برای مستندی از او فیلمبرداری می‌کرد، یکی از تلخ‌ترین شب‌های کاپیتان رئال‌مادرید رقم خورد.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از مارکا، شکست خانگی رئال مادرید مقابل آژاکس در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آن هم با نتیجه تحقیرآمیز ۴ بر یک و حذف این تیم از گردونه رقابت‌ها، اتفاقی بود که شاید بدبین‌ترین هوادار این تیم هم تصورش را نمی‌کرد، چه برسد به کاپیتان این تیم سرخیو راموس که خودش را برای ثبت موفقیتی دیگر در کارنامه دوران بازیگری‌اش آماده کرده بود.
در شبی که رئال مادرید پیش چشم هوادارانش شکست خورد، راموس که به دلیل سه اخطاره شدن از این بازی محروم بود، از یک سکوی اختصاصی در ورزشگاه برنابئو که با علائم اختصاری نام او (SR۴) شخصی‌سازی شده بود و در کنار اعضای خانواده‌اش بازی را تماشا کرد، اما نکته جالب توجه آن بود که دو فیلمبردار برای دقایقی اقدام به تصویربرداری از کاپیتان کهکشانی‌ها کردند. گویا راموس به زعم محتمل بودن صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی و رقم خوردن لحظاتی خوش برای او، سه‌شنبه شب را برای فیلمبرداری بخشی از مستندی که توسط شرکت آمازون درباره او در حال ساخت است، انتخاب کرده بود، غافل از اینکه این بازی به یکی از تلخ‌ترین رویداد‌های دوران بازیگری‌اش در سانتیاگو برنابئو تبدیل می‌شود.
عکس| تلخ‌ترین شبِ کاپیتان فیلم شد!
راموس که به دلیل سه اخطاره شدن در بازی رفت و تلاش عمدی برای گرفت کارت زرد در آمستردام از دو بازی اروپایی بعدی تیمش از جمله بازی شب گذشته محروم شده بود، پیش از آغاز بازی به رختکن رفت تا به هم‌تیمی‌هایش روحیه بدهد و هواداران را هم از روی سکو برای تشویق کهکشانی‌ها تهییج می‌کرد، هر چند تلاش‌های او فایده‌ای نداشت و رئال مادرید سومین جامش را هم در پایان یک بازه زمانی ۶ روز از دست داد.
عکس| تلخ‌ترین شبِ کاپیتان فیلم شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی