۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین تیمش در مورد بازی با پاختاکور صحبت کرد.

به گزارش خبرورزشی، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس درباره شرایط تیم در آستانه بازی با نساجی قائمشهر و حضورشان در چمن مصنوعی گفت: قبل از هر چیز باید بگویم ما کارمان را روز گذشته در لیگ قهرمانان آغاز کردیم. همانطور که بار‌ها گفتم این سخت‌ترین سطح بازی‌ها در آسیا محسوب می‌شود و هر تک امتیازی هم خیلی مهم است. دیروز از عملکردی که بازیکنانم گذاشتند راضی هستم و افتخار می‌کنم به آن.
وی ادامه داد: ماریو بودیمیر را در تمرین امروز در اختیار نداشتیم و دیگر بازیکنان در فرم خوبی حضور داشتند. البته که دوباره یک بازی سخت و اینبار با نساجی پیش رو داریم. بخصوص اینکه این بازی در چمن مصنوعی است، اما ما باید بازی کنیم و این با همان جاه طلبی در زمین حاضر خواهیم شد. سیامک نعمتی و شایان مصلح محرومیت و مصدوم هستند.
برانکو درباره امید عالیشاه نیز اینطور توضیح داد: در مورد امید در آخرین تمرین پیش از بازی با پاختاکور مصدوم شده و برای بازی بعدی مقابل نساجی کنارمان نیست و درباره بازی با قطر باید ببینیم شرایط به چه شکل خواهد بود.
سرمربی کروات درباره گلی دریافتی از پاختاکور که با خطای آفساید همراه بود اینطور توضیح داد: گل آن‌ها قانونی نبود. ابتدا خطا شد و بعد به روشنی مشخص بود که آفساید بود. من اصلا نمی‌توانم تصور کنم داور چطور آن را پذیرفت، اما این سرنوشت ماست. وقتی می‌گویم از بازیکنان راضی هستم به این خاطر است که که بعد از این صحنه تمرکز و اعصاب شان برهم نخورد و تلاش کردند.
برانکو در واکنش به اینکه با توجه به ایرانی‌ها در کنفدراسیون لابی قدرتمندی برای مقابله با این کارشکنی‌ها و ناعدالتی‌ها ندارد گفت: ما به طور کلی منفعتی از قضاوت داوران نمی‌خواهیم. من امیدوارم آقای کفاشیان بتوانند کاری کنند و از باشگاه‌های ایرانی حمایت کنند.
وی درباره فشردگی بازی‌ها و صحبت‌هایی که درباره تغییر تاریخ بازی و همچنین کمک‌هایی که به دیگر باشگاه‌ها برای انجام بازی خارج از خانه در یادگار امام (ره) گفت: من نمیتوانم درباره تقویم و برنامه حرف بزنم. این نوع برنامه ریزی برای باشگاه‌های نمونه ندارد. ما می‌توانستیم تاریخ بازی نساجی را تغییر ندهیم. ۵ روز قبل از دربی تهران و در ایام عید. این یک دردسر بزرگ است. این مساله به من مربوط نیست که بخواهم درباره بازی تراکتورسازی و مکانی که برگزار می‌شود صحبت کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی