۰
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلسه ماروتاف مدیر اینترمیلان با مائورو ایکاردی و واندا نارا، مدیربرنامه او بی‌حاصل بوده است.

مذاکرات نافرجام اینتر - ایکاردی!
به گزارش خبرورزشی، باشگاه اینتر، امروز تایید کرد جلسه‌ای میان جوزپه ماروتا با واندا نارا و مائورو ایکاردی برای رسیدگی به حواشی اخیر و حل کردن مشکلات میان طرفین، ترتیب داده شده است. اطلاعاتی در مورد خروجی این جلسه از سوی باشگاه اینتر اعلام نشد، اما به نظر می‌رسد مذاکرات، بی حاصل و بدون پیشرفت خاصی به پایان رسیده است.
به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ ایکاردی و واندا نارا بیشتر تمایل داشتند پیرامون بازوبند کاپیتانی با ماروتا صحبت کنند، اما اینتر هیچ بحثی در این مورد ندارد. ماروتا قصد داشت در مذاکره با آنها، از آخرین وضعیت زانوی مصدوم ایکاردی و زمان دقیق بازگشت او مطلع شود، اما واندا و ایکاردی به دنبال فهمیدن علت گرفته شدن بازوبند از مائورو بودند و تاکید داشتند این مهاجم آرژانتینی هیچ خطایی مرتکب نشده که اینچنین با خشم باشگاه روبرو شود. ایکاردی همچنین به ماروتا اعلام کرد تغییری در وضعیت زانوی مصدومش ایجاد نشده تا همچنان زمان بازگشت او به تمرینات اینتر، مبهم باقی بماند.
در این شرایط به نظر می‌رسد جلسه امروز، بی حاصل بوده چرا که هر دو طرف روی مواضع قبلی خود تاکید داشتند و عملا هیچ حرکتی در جهت بهبود روابط میان آن‌ها ایجاد نشده است. دی مارتزیو گزارش می‌دهد جلسه امروز کاملا پیرامون اتفاقات اخیر بوده و اصلا فرصتی برای بحث کردن پیرامون آینده و احتمال تمدید قرارداد ایکاردی با اینتر، به وجود نیامده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی