نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم کروات پرسپولیس به خبرورزشی گفت: اگر کمی بیشتر شانس با ما یار بود، می‌توانستیم ۳ امتیاز را مقابل پاختاکور کسب کنیم.

به گزارش خبرورزشی، ماریو بودیمیر، مهاجم کروات پرسپولیس حالا دیگر عضوی ثابت در ترکیب سرخپوشان به حساب می‌آید. این بازیکن درخصوص عملکرد پرسپولیس گفت: «برابر پاختاکور بازی خوبی انجام دادیم. ما تیم برتر میدان بودیم و اگر کمی بیشتر شانس با ما یار بود، می‌توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم، اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد. در مجموع از همه نظر نسبت به حریف برتر بودیم.»
او در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، اضافه کرد: «از گلزنی برابر پاختاکور، آن هم مقابل هواداران پرشور در ورزشگاه آزادی خوشحالم. شادی بیشتر من به این خاطر است که توانستم با گلزنی خود، آن‌ها را خوشحال کنم، اما واقعاً ترجیح می‌دادم که بازیکنان دیگر گلزنی کنند ولی ما بازی را ببریم. از سوی دیگر، دوست داشتم گلم با اولین برد آسیایی پرسپولیس همراه بود که متأسفانه این‌گونه نشد.»
بودیمیر در نهایت گفت: «واقعاً جو ورزشگاه آزادی فوق العاده‌ای بود و هواداران به جذابیت این بازی اضافه کردند. آن‌ها یار دوازدهم ما هستند. دوست داشتیم با یک برد خوب، آن‌ها را خوشحال کنیم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد، اما نگاه‌مان به آینده است تا با برد‌های بیشتر، زمینه‌ساز شادی طرفداران پرسپولیس شویم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی