۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع چپ پرسپولیس به خبرورزشی گفت: فشردگی بازی‌ها باعث مصدومیت‌های متوالی شده، اما با این حال تیم ما برای برد به زمین می‌رود و امیدوارم ۳ امتیاز را مقابل نساجی کسب کنیم.

خبرورزشی/سعید شاه‌نظری: شایان مصلح، مدافع چپ پرسپولیس بعد از مصدومیت در بازی با نفت مسجدسلیمان دو بازی متوالی را از دست داد و از لیست تیم برای بازی با نساجی مازندران هم خط خورد. مصدومیت دنباله‌دار مصلح باعث شد سراغ او برویم و جویای حالش شویم.
* از مصدومیتت بگو. سومین بازی متوالی است که از لیست خارج می‌شوی.
همچنان دردم ادامه دارد و با نظر پزشک تا خوب نشوم نمی‌توانم بازی کنم.
* دقیقاً از چه ناحیه‌ای مصدوم هستی؟
از ناحیه استخوان لگن درد دارم که اسم پزشکی آن پوبیس است. البته سرماخوردگی و کشیدگی کشاله ران هم داشتم که خوب شد، ولی التهاب پوبیسی که داشتم همچنان ادامه دارد.
* چه شد که مصدوم شدی؟
حدود دو، سه ماه است مصدوم هستم و علت مصدومیت من فشردگی بازی‌هاست. تا قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان با دارو به میدان می‌رفتم، ولی به خاطر زمین چمن بد تیم نفت مسجدسلیمان، سرماخوردگی و ضعف بدنی که داشتم مصدومیتم عود کرد.
* روند درمانت چطور پیش می‌رود؟
در حال فیزیوتراپی و لیزردرمانی هستم و پیش از این در ناحیه مصدومیتم دارو تزریق کردم، اما همچنان درد دارم و اجازه پا به توپ شدن ندارم. راستش را بخواهید خودم هم از این شرایط خسته شدم و دلم برای فوتبال بازی کردن تنگ شده است.
* از چه تاریخی می‌توانی بازی کنی؟
هنوز چیزی معلوم نیست و تا درد دارم باید استراحت کنم.
* بازی با پاختاکور را چطور دیدی؟
بچه‌ها بازی خوبی انجام دادند، اما با اشتباه داور ۲ امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم و با وجود بازی‌های سختی که پیش‌رو داریم کارمان دشوار شد، ولی فکر می‌کنم در ادامه نتایج بهتری در آسیا کسب می‌کنیم و امیدوارم مأموریت نیمه‌تمام سال گذشته لیگ قهرمانان را در سال جدید تمام کنیم.
* با وجود خستگی بازیکنان از پس نساجی برمی‌آیید؟
کار سختی داریم و فشردگی بازی‌ها باعث مصدومیت‌های متوالی شده، اما با این حال تیم ما برای برد به زمین می‌رود و امیدوارم ۳ امتیاز را مقابل نساجی کسب کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی