نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صحبت‌های نیمار علیه داور دیدار پاری‌سن‌ژرمن برابر منچستریونایتد ممکن است با محرومیت سنگین برای او مواجه شود.

به گزارش خبرورزشی، رویای صعود تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی شب گذشته نقش برآب شد که نماینده فرانسه با وجود شکست 2 بر یک در خانه مقابل منچستریونایتد صعودش به دور بعد تا دقایق پایانی بازی قطعی بود تا اینکه دامیر اسکومینا، داور بازی در دقیقه 2+90 بابت برخورد توپ به دست کیمپمبه به وسیله کمک‌داور ویدئویی (VAR) ضربه پنالتی به سود شیاطین سرخ اعلام کرد و مارکوس رشفورد با تبدیل کردن آن به گل صعود شاگردان اولگنار سولسشایر به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها را قطعی کرد.

نیمار، ستاره برزیلی پاریسی‌ها که به دلیل مصدومیت از ناحیه متاتارستال - استخوان‌های منتهی به انگشتان پا - از روی سکوهای ورزشگاه پارک‌دوپرنس این بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد، پس از این دیدار در اعتراض به تصمیم داور اسلوونیایی این بازی بابت گرفتن پنالتی بحث‌برانگیز دقایق پایانی بازی با انتشار پیامی گفت: «این رسوایی است. آنها چهار نفر را مسئول VAR برای بازبینی تصاویر گذاشته‌اند که هیچ چیز از فوتبال نمی‌دانند. خطای پنالتی صورت نگرفت. چطور یک بازیکن می‌تواند در حالی که پشتش به توپ است، خطای هَند کند. بروید به جهنم!».

نشریه انگلیسی «سان» گزارش داد؛ بر اساس قوانین اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، توهین و هرگونه رفتار نامناسب نقض آشکار قوانین است و ممکن است نیمار به دلیل اظهاراتش در خصوص داور بازی شب گذشته، یک تا سه جلسه از همراهی پاری‌سن‌ژرمن در رقابت‌های اروپایی محروم شود.

نیمار از تاریخ 19 ژانویه (29 دی) به دلیل مصدومیت از ناحیه پای راست خود نتوانسته پاری‌سن‌ژرمن را در هیچ تورنمنتی همراهی کند و بعید هم به نظر می‌رسد که دیگر بتواند این فصل برای PSG به میدان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی