نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته آخر لیگ دسته اول آزادگان فصل گذشته برای قائمشهری‌ها و تمام دوستداران نساجی در سراسر مازندران روزی فراموش‌نشدنی بود.

به گزارش خبرورزشی، در هفته سی و چهارم آن رقابت‌ها نساجی مازندران در حالی با نتیجه ۶ بر صفر برابر راه‌آهن به پیروزی رسید و با کسب ۶۴ امتیاز و به لطف گل زده بیشتر لیگ برتری شد که تماشاگران سرشناسی هم در ورزشگاه تختی شاهد آن بازی بودند. از بهداد سلیمی بگیرید تا محسن بنگر و البته علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده که همگی مازندرانی هستند.
پس از پایان آن دیدار علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده خوشحال از صعود نساجی به رختکن تیم رفته و به جواد نکونام و شاگردانش تبریک گفتند و...
جالب آنکه در هفته ششم لیگ هجدهم و بازی رفت در تهران شجاع خلیل‌زاده و علی علیپور روبه‌روی نساجی مازندران به میدان رفتند.
در آن دیدار علی علیپور که زاده روستای قراخیل قائمشهر است در دقیقه ۵۰ گل اول بازی را به ثمر رساند، اما پس از گلزنی به احترام تیم و مردم شهرش شادی نکرد.
آن بازی را پرسپولیس ۲ بر یک برد و حالا قرار است روز جمعه (فردا) تیم برانکو در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران برود.
در همین ارتباط شنیدیم شجاع خلیل‌زاده و علی علیپور دو بازیکن فیکس پرسپولیس تصمیم گرفته‌اند در صورت گلزنی مقابل نساجی مازندران شادی نکنند. البته پرسپولیس یک مازندرانی دیگر به نام امید عالیشاه هم دارد که به بازی فردا نخواهد رسید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی