۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز پیشنهاد مهمی به مسوولان فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

به گزارش خبرورزشی، دکترحمید حمزه لو مدیرعامل باشگاه دسته اولی گل ریحان البرزمعتقد است ازهمین امروز باید کارگروه ویژه فوتبال پاک توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درلیگ یک تشکیل شود تا این فصل با سلامت و بدون حرف و حدیث به پایان برسد.
وی با بیان این حرف ها می گوید: به تازگی و درانتخابات هیئت فوتبال استان البرزازنزدیک با آقای مهدی تاج ملاقاتی داشتم و مشابه همین پیشنهاد را به ایشان دادم. اتفاقا رئیس فدراسیون فوتبال هم ازاین پیشنهاد استقبال کرد و ازصحبت های ایشان مشخص بود روی پاکی مسابقات و نتایج فوتبال حساسیت ویژه ای دارد.
حمزه لو خاطرنشان می کند: فوتبال درذات خود پاک و عاری ازآلودگی است اما برخی اندک افراد هستند که محیط فوتبال را با اقدامات ناسالم خود تحت الشعاع قرارمی دهند. اقلیتی که به اعتقاد اغلب دلسوزان فوتبال باید کناربروند تا همه ازفوتبال لذت ببرند.
مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرزهمچنین تاکید می کند: ما بخش خصوصی هستیم و دراولین سال تیمداری خود به سرمی بریم. با این وجود دردیدارهای آینده فقط برای این به میدان می رویم که اسم گل ریحان را با فوتبال پاک و جوانمردانه بیاورند. امیدوارم مسئولان امرهم کمک کنند درادامه رقابت های لیگ دسته اول که به اسم آزادگان عزیزمزین شده جلوی هرگونه شائبه ای گرفته شود وحق به حقداربرسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی