۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال گفت که از ابتدا قرار نبوده است سرمربی تیم ملی فوتبال با عجله انتخاب شود.

به گزارش خبرورزشی، مهدی تاج پس از برتری ۵ بر ۳ تیم فوتسال مس سونگون مقابل گیتی‌پسند و قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: دو تیم خوب بازی کردند. حضور جمعیت زیاد در سالن برای ما یک امتیاز است. علاقه‌مند بودم که این مسابقه در ورزشگاه جدید برگزار شود و نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ نداد. این کار بدی بود.
وی ادامه داد: تعداد زیادی از مردم آمدند و (به دلیل کمبود جا) به خانه رفتند که کار خوبی نبود. بازی و شرایط خوبی بود. قهرمانی به مس سونگون رسید و مبارک‌شان باشد. فوتسال در آینده باید با برنامه‌ریزی که انجام خواهد شد، بهتر شود.
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال و حاشیه‌هایی که در این باره ایجاد شد، گفت: از اول بنا نبوده که سرمربی تیم ملی را با عجله انتخاب کنیم. وزارت ورزش و جوانان، بقیه اهالی فوتبال و پیشکسوتان، ما را به تعجیل توصیه نمی‌کنند و نمی‌گویند که هُلهُلکی یک مربی بیاورید و چهار سال با او قرارداد ببندید تا مشکلاتی را که در قرارداد قبلی داشتیم، تکرار کنیم. سرمربی تیم ملی را باید با صبر انتخاب کنیم. البته خواب‌مان خواب سنگینی نیست و فکر می‌کنم به جا‌های خوبی می‌رسیم.
تاج در مورد اینکه گفته می‌شود میان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای انتخاب دبیر کل فدراسیون، اختلاف وجود دارد، تصریح کرد: هیچ اختلافی بین ما و وزارت ورزش و جوانان نیست.
وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال، دریافت مبلغ حق پخش را دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر به هر دلیلی مسئله حق پخش حل نشود، باید به این فکر کنیم که فوتبال ما یک زیان جدی در سال آینده می‌بیند. ما و وزارت ورزش و جوانان، این موضوع را می‌دانیم.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره بیانیه‌هایی که از سوی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال صادر می‌شود، اظهار داشت: صدور بیانیه کار خوبی نیست و نباید بدهند. الان عده‌ای از تماشاگران که هوادار سپاهان بودند، اعتقاد داشتند که استقلال و پرسپولیس، سوگلی فدراسیون هستند و می‌گفتند پیوندشان مبارک! ممکن است عده‌ای در تبریز هم همین اعتراض داشته باشند، اما ما کار خودمان را می‌کنیم و نه به استقلال پیوند خورده‌ایم، نه به پرسپولیس.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی