۰
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت: امسال برای اولین بار بود که مرحله پلی‌آف در لیگ برتر فوتسال برگزار شود و این مرحله نشان داد در صورت درست برگزار شدن می‌تواند کیفیت و جذابیت لیگ را بالا ببرد.

به گزارش   خبرورزشی ، حامد نجفی مدیر عامل باشگاه  مس سونگون بعد از قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتسال، گفت: در همین ابتدا این قهرمانی را  به مردم خوب آذربایجان شرقی به خصوص مردم شهر ورزقان بابت  تبریک می‌گویم و بازیکنان مس نشان دادند که لیاقت این قهرمانی را دارند و تیم ما همانطور که نشان داد لیاقت قهرمانی در آسیا که در سال قبل به دست آورده بود را داشته و سعی می‌کنیم مجدداً در بازی‌های آسیایی که پیش‌رو داریم قهرمان شویم.  

نجفی در مورد برگزاری کیفیت لیگ برتر،‌گفت: امسال لیگ ما به مراتب از سال‌های قبل بهتر بود و مرحله پلی‌آف انگیزه برای تیم‌ها ایجاد کرده بود و همه تیمهای لیگ تلاش کردند که جزو 8 تیم برتر جدول باشند و پلی‌آف نشان داد در صورت درست برگزار شدن می‌تواند کیفیت و جذابیت لیگ را بالا ببرد. البته این مرحله یکسری کم و کاستی‌هایی هم داشته که انشاءالله در سال آینده سعی می‌کنیم آن را برطرف کنیم.

وی در مورد حضور این تیم در قهرمانی آسیا گفت: انشاءالله سعی می‌کنیم همین شاکله را حفظ کنیم و چند بازیکن جدید دیگر در صورت نیاز به  تیم اضاف کنیم و امسال هم مدافع قهرمانی آسیا هستیم و به مردم شریف ایران این قول را می‌دهم که مجدداً قهرمان آسیا شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی