۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مارکو اوکتاویو، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان می‌گوید که یکی از وظایف او کنترل انتظارات بالا از این تیم است.

به گزارش   خبرورزشی ، مارکو اوکتاویو در مورد آمادگی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان پیش از مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2019 پاراگوئه، اظهار داشت: اردوهای خوبی را در چند کمپ اخیرمان پشت سر گذاشتیم. بازیکنان انگیزه بالایی دارند، اما آنچه مسلم است ما وظیفه بسیار سنگینی داریم.

وی درباره اینکه تیم ملی با چند تفاوت نسبت به جام بین قاره‌ای در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند، گفت: با توجه به کارهایی که با عباس هاشم‌پور در تیم ملی فوتبال ساحلی انجام دادیم، اکنون 18 بازیکن آماده در تیم ملی فوتبال ساحلی داریم، اما فقط 12 نفر را مجبور بودیم انتخاب کنیم. آنچه مسلم است، ایده من همیشه این بوده که 12 بازیکنی که همیشه بهترین شرایط را دارند، برای مسابقات انتخاب کنم، اما با 18 بازیکنی که داشتیم دست‌مان برای انتخاب بازیکن باز بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مورد اینکه خیلی‌ها قهرمانی تیم ملی در آسیا را قطعی می‌دانند و انتظارات بالا رفته و در این شرایط باید هدف اصلی تیم ملی ایران را قهرمانی جهان بدانیم یا نه، اظهار داشت: بدون تردید آگاهی کامل و درک خوبی از انتظاراتی که از فوتبال ساحلی می‌رود، دارم. با این حال من به عنوان سرمربی تیم باید این انتظارات و جو موجود را کنترل کنم. به طور کامل به تمام حریفان‌مان احترام زیادی می‌گذارم، اما نباید فراموش کنیم همان‌طور که ما تیم خوبی هستیم، آنها هم تیم‌های خوبی هستند و برای موفقیت تلاش می‌کنند. با این حال تمرکز صددرصدی ما و چالش اصلی ما بازی اول‌مان مقابل عراق در قهرمانی آسیاست.

اوکتاویو درباره شانس ایران برای قهرمانی گفت: اولین چیزی که به شدت برای ما اولویت دارد، کسب سهمیه حضور در جام جهانی است. از طرفی با توجه به اینکه ما تیم دوم رنکینگ جهانی هستیم، می‌دانیم تمام تیم‌ها با انگیزه مضاعف مقابل ما قرار می‌گیرند تا بتوانند ایران، تیم دوم جهان را شکست بدهند. ما به طور صددرصدی این شناخت خوب را از تیم‌مان داریم، می‌دانیم در چه گروهی هستیم و از طرف دیگر به قدرت خودمان هم اشراف داریم. با این حال به لحاظ آمادگی ذهنی و روانی بازیکنان، باید کارهایی را به صورت داخلی روی آنها برای رسیدن به قهرمانی انجام دهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی