نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیئت فوتبال مازندران برخورد و درگیری هنگام ورود سرخپوشان به مازندران و هتل محل اقامت این تیم پیش از بازی با نساجی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرورزشی، مهدی رضی مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال مازندران گفت: اخباری که در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌های محلی مبنی بر بروز برخورد و درگیری در جریان ورود سرخ پوشان به مازندران انتشار یافت به شدت از سوی هیئت فوتبال مازندران تکذیب می‌شود.
مهدی رضی افزود: تیم فوتبال پرسپولیس در تمام سفر‌های خود به نقاط مختلف کشورمان با استقبال گسترده هواداران روبرو می‌شود که این موضوع در مازندران نیز وجود داشت. در سفر عصر پنجشنبه نیز هواداران پرسپولیسی به پیشواز تیم محبوب خودشان آمدند.
مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال مازندران یادآور شد: بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس در هتل ' نوید ' شهر ساری اقامت دارند و هیچ ترددی در قائمشهر نداشتند که در خبر‌های کذبی که در شبکه‌های مجازی منتشر شد، خبر از درگیری در قائمشهر خبر داده بودند. بهروان رئیس هیأت فوتبال مازندران به همراه رئیس حراست اداره کل ورزش و جوانان مازندران و مسئولان امنیتی و همچنین چندین بادیگارد برای اسکورت بازیکنان، قبل از ورود تیم پرسپولیس به هتل در محل اقامت تیم حضور داشتند و برخورد گرم بازیکنان و عوامل این تیم با مسئولین استان، گواه عدم مشکل در هتل محل اقامت تیم پرسپولیس بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی