نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از هواداران تیم فوتبال منچستریونایتد در شب پیروزی شیاطین سرخ مقابل پاری‌سن‌ژرمن به شدت مجروح شد.

به گزارش خبرورزشی، یک هوادار تیم فوتبال منچستریونایتد پس از بازی چهارشنبه شب این تیم در خانه پاری‌سن‌ژرمن، چاقو خورد و به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد و تحت یک عمل جراحی اضطراری قرار گرفت.
این مرد ۴۴ ساله ظاهراً پس از پیروزی ۳ بر یک شیاطین سرخ در ورزشگاه پارک دو پرنس که منجر به صعود آن‌ها به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، در یک تاکسی با فردی دیگر که ظاهراً از طرفداران تیم میزبان بوده درگیر می‌شود و از ناحیه قفسه سینه چاقو می‌خورد. وی در حال حاضر زنده بوده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
وزارت امور خارجه انگلیس درباره این ماجرا بیانیه‌ای با این مضمون منتشر کرده است: ما با مقامات فرانسه، در خصوص حادثه‌ای که روز ششم مارس برای یک مرد بریتانیایی رخ داده در تماس هستیم تا در صورت لزوم همکاری‌های لازم را به آن‌ها ارائه کنیم.
شکست خانگی پاری‌سن ژرمن و ماندن این تیم در حسرت صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا، بسیاری از هواداران این تیم را شوکه کرد به خصوص که آن‌ها بازی رفت را در خانه منچستریونایتد ۲ بر صفر برده بودند و حریف انگلیسی هم بدون چند مهره کلیدی‌اش به پارک دو پرنس رفته بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی