۰
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در نخستین دیدار دوستانه خود مقابل روسیه به برتری دست یافت.

به گزارش   خبرورزشی ، نخستین دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه امروز (جمعه) به میزبانی تالار هندبال برگزار شد. دیداری که در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود بانوان ایران رقم خورد.

در این بازی ابتدا روس‌ها در دقیقه 10 گل برتری خود را وارد دروازه ایران کردند. به فاصله یک دقیقه بعد فاطمه پاپی گل تساوی را وارد دروازه روسیه کرد. این بازی در نیمه نخست در شرایطی با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید که تیم روسیه حملات زیادی به روی دروازه ایران داشت اما طاهره مهدی‌پور، دروازه‌بان تیم ایران چند موقعیت خطرناک را دفع کرد.

نیمه دوم این بازی نیز با گلزنی روس‌ها در دقیقه 23 پیگیری شد، در حالی که دو تیم بازی هجومی را در پیش گرفتند. حملات تیم ایران نیز در 8 دقیقه پایانی بازی شدت بیشتری گرفت تا دریک کار تیمی دقیقه 32 بازی گل تساوی توسط فاطمه ارژنگی وارد دروازه روسیه شد. فرشته کریمی نیز دقیقه 36 گل برتری ایران را به ثمر رساند.

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در حالی بازی نخست خود را مقابل روسیه با پیروزی به پایان برد که این تیم به تازگی شکل گرفته است و با برگزاری تنها دو مرحله اردو به مصاف تیم قدرتمند روسیه رفت. روسیه عنوان سوم را در جام ملت‌های اروپا دارد.

قضاوت این بازی برعهده گلاره ناظمی بود.

محمدحسن انصاری‌فرد، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی به همراه علی رعدی، مدیر فنی تیم فوتسال بانوان در سالن حاضر و از نزدیک بازی را تماشا کردند.

در بازی امروز با وجود دعوت کادر فنی از فرزانه توسلی و سارا شیربیگی به اردوی تیم ملی اما هر دو بازیکن غایب بودند.

در دقایق پایانی بازی فرشته کریمی به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.

با وجود به اینکه این بازی در روز تعطیل و ساعت مناسب برگزار شد، اما فقط حدود 150 تماشاگر در سالن حاضر شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی