نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در بازی تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان، خبرنگاران برای ورود به داخل ورزشگاه آزادی با مشکل مواجه شدند.

به گزارش   خبرورزشی ، دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان در حالی از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود که استقبال خوبی از این مسابقه نشده و حدود دو هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند. ورزشگاه آزادی یکی از سردترین روزهای خود را پشت سرمی‌گذارد این موضوع می تواند دلیل اصلی عدم استقبال تماشاگران از این مسابقه باشد.

*با وجود اینکه تماشاگران کمی برای تماشای بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان به ورزشگاه آزادی آمده‌اند همین تعداد کم نیز برای ورود به پارکینگ ورزشگاه با مشکل مواجه شده و ترافیک و کندی که در ورود اتومبیل‌ها به پارکینگ‌ها وجود داشت باعث شده بود ورودی پارکینگ‌ها با ترافیک سنگین مواجه شود.

*مأموران نیروی انتظامی از ورود خبرنگاران از درِ VIP ورزشگاه ممانعت بعمل آوردند و خواستار این بودند که دور زده و از در دیگری به داخل بروند. این قانون را یگان ویژه از امروز برای خبرنگاران در نظر گرفته بود که ناراحتی شدید آنها را درپی داشت.

*بازیکنان استقلال در ورود به زمین برای گرم‌کردن بدن‌های خود با استقبال تماشاگران حاضر در ورزشگاه مواجه شدند، این درحالی بود که سه بازیکن خارجی این تیم پاتوسی، ایسما و منشا بیشتر از نفرات دیگر مورد تشویق قرار گرفتند.

*فرهاد مجیدی عضو کادر فنی استقلال نیز به شدت مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

*حدود 100 تماشاگر از مسجد سلیمان برای تشویق نماینده این شهر در لیگ برتر به ورزشگاه آزادی آمدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی