۰
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد داور دو پنالتی برای تیمش در دیدار با نساجی نگرفته است.

به گزارش   خبرورزشی ، علیرضا بیرانوند پس از تساوی یک - یک تیم پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: واقعاً حیف شد، دو امتیاز حساس را از دست دادیم. متأسفانه باران اجازه نداد بازی‌مان را انجام دهیم و بچه‌ها را اذیت کرد. روی یک اتفاق گل خوردیم و بعد موقعیت‌های زیادی از دست دادیم.

وی در مورد قضاوت علیرضا فغانی تصریح کرد: در مورد داوری چه بگویم. فغانی یکی از بهترین داوران آسیاست و انتظار داشتم دو پنالتی ما را در این مسابقه بگیرد. من صحنه مهدی ترابی دیدیم،‌ پنالتی نبود،‌ اما دو صحنه دیگر توپ به دست بازیکن نساجی خورد پنالتی بود.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس در مورد اینکه در یک صحنه به سمت بیرون از زمین رفته و آیا قصد اعتراض به داوری داشته یا خیر؟ عنوان کرد: نه من نگران مصدومیت ترابی شدم،  اعتراضی نکردم و فقط رفتم تا ببینم وضعیت ترابی چطور شد،‌ چون واقعاً مصدومیت بدی داشت.

بیرانوند در خصوص اینکه گفته می‌شود به دلیل شکایت مدیر برنامه‌اش در آستانه محرومیت قرار دارد، گفت: هیچ مدیر برنامه‌ای ندارم که بخواهد از من شکایت کند. این اتفاقی هم  که افتاده نمی‌دانم چه هست. هر کسی یک برگه دستش می‌گیرد و به فدراسیون می‌رود! من هم یک نامه به فدراسیون فوتبال زده‌ام و گفتم دو، سه ماه این ماجرا را عقب بیندازند تا بروم و ببینم چه شده است. در هر صورت من هیچ مشکلی ندارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی