۰
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم استقلال قهرمان شود چرا که وضعیت این تیم از ۳-۲ سال اخیر بهتر شده است.

میداودی: امیدوارم استقلال قهرمان شود
به گزارش  خبرورزشی ، میلاد میداودی درباره حمایت هواداران استقلال از او و تشویق‌هایی که شد گفت: هواداران استقلال همیشه به من لطف داشتند و از من حمایت کردند و امیدوارم که توانسته باشم دل آن‌ها را شاد کنم، اما متاسفانه از استقلال دور شدم.
وی ادامه داد: درباره بازی هم باید بگویم که ما چند موقعیت خوب داشتیم و خوب بازی کردیم و این حق را داشتیم که یک امتیاز را بگیریم ا ما فوتبال همین است و جلو استقلال بازی کردن در آزادی سخت است. من به تیم استقلال و هوادارانش را این برد را تبریک می‌گویم و امیدوارم که شرایط ما هم در جدول لیگ خوب بشود.
بازیکنان نفت مسجدسلیمان درخصوص داوری بازی هم افزود: صحبت خاصی درباره داوری ندارم فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشت، اما در نیمه اول زیاد سوت می‌زد.
میداودی درباره شرایط استقلال هم تصریح کرد: دوست دارم استقلال قهرمان شود، اما شرایط در بالای جدول به گونه‌ای است که تیم‌های مدعی با هم بازی دارند و هر تیمی که بازی‌های رو در رو را ببرد می‌تواند قهرمان شود. شرایط استقلال از ۳-۲ سال گذشته بهتر شده و می‌تواند قهرمان شود. من امیدوارم که استقلال به قهرمانی برسد، اما امروز ما خوب بازی کردیم و اجازه ندادیم استقلال مثل بازی‌های قبل بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی