نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سال گذشته هم می‌گفتند که استقلال در آسیا موفق نمی‌شود و الان هم یک باخت دلیل نمی‌شود که از گروهش در آسیا صعود نکند.

یک باخت دلیل نمی‌شود تا استقلال صعود نکند
به گزارش خبرورزشی، علیرضا اکبرپور پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: استقلال بازی خوبی کرد و موقعیت‌های خوبی داشت و می‌توانست گل‌های بیشتری بزند. در مجموع بازیکنان استقلال امروز نمایش خوبی داشتند.
وی درباره این موضوع که آینده استقلال را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: شرایط استقلال در نیم‌فصل دوم خیلی بهتر شده و رفته رفته وضعیت بهتر می‌شود و در آینده مسلما استقلال نتایج بهتری کسب می‌کند. استقلال سال گذشته در آسیا در گروهی بود که همه می‌گفتند صعودش سخت است و موفق به صعود نمی‌شود، ولی نشان داد که تیم بزرگی است و الان هم یک باخت دلیل نمی‌شود که از گروهش صعود نکند.
اکبرپور درباره شرایط بازیکنان خارجی استقلال عنوان کرد: بازیکنان خارجی هرچه می‌گذرد بهتر می‌شوند، امروز هم ایسما نسبت به بازی‌های قبل خیلی بهتر بازی کرد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره افت مرتضی تبریزی گفت: وقتی بازیکنی به نیت فیکس بودن به تیمی می‌آید، ولی روی نیمکت می‌نشیند افت می‌کند. مرتضی تبریزی باید بداند که چه تیمی را انتخاب کرده است و برای موفقیت بیشتر تلاش کند. الان هم با آمدن خرید‌های جدید اگر می‌خواهد بازی کند باید رقابت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی