نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در آستانه بازی پیش‌روی تیمش برابر واتفورد به تمجید از رقیب پرداخت.

گواردیولا: مربیگری تنها مسائل تاکتیکی نیست
به گزارش خبرورزشی، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل واتفورد در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به تمجید از رقیب پرداخت.
سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: آنچه واتفورد تا به حال در لیگ برتر انجام داده، کاملا حیرت‌انگیز بوده است. آن‌ها همه مسائل را خیلی خوب سازماندهی کرده‌اند. عملکرد سرمربی واتفورد در فصل جاری بسیار خوب بوده و رقیب ما تاکنون به امتیازات زیادی دست یافته است.
او در باره شرایط تیمش افزود: این آخرین بازی منچسترسیتی قبل از ۲۱ روز تعطیلی لیگ برتر است و مطمئنا همه چیز بسیار نزدیک خواهد بود. چند بازی باقیمانده سیتی تا پایان لیگ برتر برای رسیدن به اهداف ما بسیار مهم تلقی می‌شود. بازی برابر واتفورد یکی از دشوارترین دیدار‌های ما تا پایان فصل به حساب می‌آید. از نظر من مربیگری تنها مختص به مسائل تاکتیکی نیست. به بسیاری از عوامل بستگی دارد و سیتی سعی می‌کند از همه جهات قوی‌تر شود.
او درباره شرایط بازیکنانش افزود: دی‌بروینه و استونز آماده بازی کردن نیستند، اما دیگر بازیکنان مشکلی برای حضور در دیدار مقابل واتفورد ندارند. فرناندینیو هم برای مدتی از ترکیب سیتی دور خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی