نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول امروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، این هفته دو تیم مس کرمان و شهرداری ماهشهر استراحت خواهند داشت و سایر تیم‌ها در تلاش برای بهبود جایگاه خود در جدول هستند.
کارون اروند خرمشهر- گل‌گهر سیرجان
گل‌گهر که در هفته‌های اخیر نتایج بدی گرفته، این‌بار اگر ناکام باشد، صدر جدول را از دست می‌دهد. اختلاف امتیازی زیاد آن‌ها با تعقیب‌کنندگان‌شان کم شده تا حالا در خانه کارون اروند خرمشهر به دنبال پیروزی باشند. اروندی‌ها همچنان حاشیه امنیت خوبی ندارند و باید از بازی دشوار خانگی با امتیاز خارج شوند.
نود ارومیه- شاهین شهرداری بوشهر
ویسی و شاگردانش مترصد لغزش دوباره گل‌گهر هستند تا جای این تیم را در صدر جدول بگیرند. بازی آن‌ها در ارومیه البته آسان نیست و شاگردان بیاتلو برای متوقف کردن تیم دوم جدول برنامه دارند.
سرخپوشان پاکدشت- بادران تهران
یکی از حساس‌ترین و دیدنی‌ترین بازی‌های این هفته شهرآورد تهران بین سرخپوشان پاکدشت با بادران تهران است. جدا از اینکه این دیدار تقابل دو تیم تهرانی است، حضور فرهاد کاظمی روی نیمکت بادران حاشیه‌های این بازی را دوچندان کرده است. کاظمی که با سرخپوشان پاکدشت قهرمان نیم‌فصل شد، با جدایی از این تیم حالا مقابل تیم سابقش انگیزه زیادی دارد هر چند فکری و شاگردانش برای باقی ماندن در جمع مدعیان برد می‌خواهند.
قشقایی شیراز- گل ریحان البرز
گل ریحان البرز در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی نداشته، اما تیم مجتبی حسینی آن‌قدر روند خوبی داشته که با یک پیروزی به بیخ گوش مدعیان برسد. گل ریحان این هفته تمرین خوبی کرده تا با غلبه بر قشقایی وارد بحران نشود هر چند نگران غیرقابل پیش‌بینی بودن حریف خود است.
ملوان انزلی- شهرداری تبریز
ملوان پس از هفته‌ها نباختن بالاخره هفته قبل در شیراز باخت و حالا احمدزاده و تیمش محکوم به پیروزی در این بازی هستند. آن‌ها در خانه با شهرداری تبریز بازی می‌کنند که ۲ امتیاز کمتر از این تیم دارد و اگر ملوان ببازد، شهرداری جای این تیم را خواهد گرفت.
خونه‌به‌خونه بابل- آلومینیوم اراک
آلومینیوم نمی‌خواهد از مدعیان دور باشد. این تیم در هفته‌های اخیر حاشیه‌های زیادی در مدیریت و کادر فنی خود داشته و برای دور ماندن از آن باید در خانه خونه‌به‌خونه ببرد. البته بابلی‌ها در دو بازی اخیر خود در ورزشگاه هفت تیر به پیروزی رسیدند و به دنبال هت‌تریک در این زمینه هستند.
مس رفسنجان- فجرسپاسی شیراز
مس رفسنجان هفته قبل تساوی ارزشمندی مقابل گل ریحان گرفت و حالا در خانه مصمم به کسب پیروزی است. البته فجری‌ها با شکست دادن ملوان روحیه خوبی دارند و برای رسیدن به پیروزی در بازی امروز انگیزه زیادی دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی