نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در هفته بیست‌و‌هفتم رقابت‌های لالیگا، بارسلونا باید در ورزشگاه نوکمپ با رایو وایکانو مصاف کند.

به گزارش خبرورزشی، دیدار تیم صدرنشین لیگ با تیم نوزدهم جدول اگرچه روی کاغذ کفه ترازو را به نفع میزبان سنگین می‌کند، اما تاریخ نشان داده از چنین دیدار‌هایی باید ترسید. کم نبودند تیم‌های پایین جدولی که با یک برد ناپلئونی صدرنشین‌ها را دچار شوک کردند و حالا وایکانو هم از این قاعده مستثنی نیست. کاری که اگر بتواند انجام دهد آن‌وقت روزنه‌های امید اتلتیکو و رئال را برای قهرمانی بیشتر می‌کند.

بارسلونا
۷ امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول یعنی اتلتیکومادرید برای بارسلونا حاشیه امنی ایجاد کرده است. بارسایی‌ها با رد شدن از رئال مادرید در جام حذفی و لالیگا حالا کمی خیال‌شان راحت شده، اما جدال با وایکانوی پایین جدولی را به هیچ عنوان نباید دست‌کم گرفت. به‌خصوص آن‌که وایکانو برای نیفتادن باید پیروز از زمین خارج شود. بارسلونا امسال در لالیگا صدرنشین بلامنازع بوده، اما آن‌چنان هم کامل نشان نداده است. از دست دادن امتیاز ۸ مسابقه از ۲۶ هفته اخیر کاملاً گویای همین امر است. بارسا با ۴ برد و ۲ تساوی در ۶ تلاش اخیرش در لالیگا به جنگ خانگی با وایکانو می‌رود.

رایو وایکانو
رایو برای زنده ماندن در لالیگا برد می‌خواهد و تساوی هم می‌تواند نتیجه خوبی برای آن‌ها باشد چراکه گرفتن یک امتیاز هم در نوکمپ غنیمت بزرگی به حساب می‌آید. مهمان در ۵ بازی اخیر ۴ باخت و یک برد داشته و با همین آمار ناقص به رتبه نوزدهم رسیده است. وایکانو برای اینکه به قعر جدول بچسبد یک امتیاز بیشتر دارد و برای اینکه خودش را از منطقه سقوط جدا کند ۳ امتیاز این بازی را می‌خواهد. آن‌ها بعد از یک دوره ۵ ساله از ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ در لالیگا، به دسته دوم سقوط کردند تا اینکه فصل گذشته دوباره به بالاترین سطح فوتبال اسپانیا بازگشتند. دومین خط دفاع ضعیف رقابت‌های لالیگا با ۴۵ گل خورده، امشب کار سختی برای مقابله با خط حمله بارسلونا دارد.

جدال آخر
۳ نوامبر ۲۰۱۸ آخرین باری بود که بارسلونا و رایو وایکانو با هم مصاف کردند. بارسلونا با نتیجه ۳ بر ۲ وایکانو را شکست داد و به برد خارج از خانه دست پیدا کرد.

مصدومان و محرومان
کلمان لانگله به دلیل محرومیت و توماس فرمالن و رافینیا به دلیل مصدومیت نمی‌توانند بارسا را در این مسابقه همراهی کنند. در طرف مقابل «عبدولایه با» دفاع وسط وایکانو به دلیل کارت قرمزی که هفته گذشته جلو خیرونا دریافت کرد محروم است. گورکا الوستندو هم مصدوم است.

آمار بازی
۱۱) ۱۱ برد متوالی مقابل وایکانو برای بارسا ثبت شده است.
۵) آخرین باری که بارسلونا در نوکمپ وایکانو را شکست داد به سال ۲۰۱۵ برمی‌گردد که ۵ بر ۲ پیروز شد.
۲۱) بارسلونا در ۵ بازی اخیر ۲۱ گل وارد دروازه وایکانو کرده است.
۶) وایکانو در ۵ بازی اخیر با بارسلونا ۶ گل به ثمر رسانده است.
۱۰) رائول ده‌توماس، مهاجم وایکانو که از رئال مادرید به طور قرضی به این تیم آمده با ۱۰ گل بهترین گلزن تیم نوزدهم جدول لالیگاست.

ترکیب احتمالی
بارسلونا: تراشتگن، روبرتو، پیکه، اومتیتی، آلبا، آرتور، بوسکتس، راکیتیچ، دمبله، سوارس و مسی
وایکانو: دیمیتریفسکی، آمات، گالوس، ولاسکز، آدوینکولا، سوارس، کومسانا، امباربا، مورنو، ترخو و ده‌توماس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی