نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گادوین منشا محروم شد. صدای استقلالی‌ها درآمد که او بی‌گناه است و کمیته اخلاق روحیه‌اش را در آستانه بازی حساس با الدحیل خراب کرد.

خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛ وقتی منشا بخشیده شد این‌بار پرسپولیسی‌ها اعتراض کردند که چرا خانزاده در مورد مشابه محروم شده بود، ولی منشا را سریع بخشیدند؟!
کاری به اینکه بسیاری از مواقع طرفداران استقلال و پرسپولیس به‌خصوص در فضای مجازی صرفاً از نگاه هواداری به مسائل نگاه می کنند نداریم، اما در این ماجرا حق با منتقدان کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال بود. در این شرایط اقتصادی کشور وقتی یک مفسد اقتصادی را هم به دادگاه می‌کشانند و به او حق دفاع می‌دهند، اما کمیته محترم اخلاق بدون اینکه مستندات محکمی داشته باشد و بدون اینکه خود منشا را دعوت کند حکم غلطی داد و بعد مجبور شد غلط درشت خود را تصحیح کند. اینکه در نهایت کمیته مزبور «حق» را ادا کرد حرکت درستی بود، ولی چرا ابتدا خودش یک حرکت غلط انجام داد که مجبور به عقب‌نشینی شود؟ این همه عجله از سوی آقای تورک و همکاران‌شان برای چه بود؟ آیا نمی‌شد ابتدا منشا را احضار کرد یا حداقل فیلم درگیری را دقیق‌تر دید تا ماجرا این همه سر و صدا نکند؟ با این حرکت متأسفانه کمیته اخلاق تا حدی اعتبارش را از دست داد و حالا این شائبه در اذهان وجود دارد که نکند سایر احکام هم همین‌طور عجولانه و بدون تحقیق و بررسی صادر می‌شود؟
از ماجرای منشا یک نمره منفی وارد کارنامه کمیته اخلاقی شد که البته نیت خیر دارد و هدفش پاکسازی زشتی‌هاست، اما گاهی با عجله و بدون سند خروجی کار، اثر معکوس دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی