نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع - هافبک استقلال و تیم فوتبال امید کشورمان تأکید کرد که راهیابی به المپیک کار آسانی نخواهد بود.

به گزارش خبرورزشی، امید نورافکن در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال امید کشورمان اظهار داشت: روز اول حضور من در اردوی تیم امید است. ما کار سختی داریم و با بازیکنان صحبت کردیم که با نهایت توان‌مان در مسابقات‌مان پیش رو شرکت کنیم. البته مصدومیت اللهیار صیادمنش کارمان را سخت می‌کند، اما امیدوارم زودتر خودش را برساند و در لیست تیم قرار بگیرد. اگر هم نشد، سعی می‌کنیم در این سه بازی آینده طوری نتیجه بگیریم که در حد نام ایران باشد.
وی افزود: صعود به المپیک کار آسانی نیست و اگر آسان بود، در گذشته که تیم‌های پرمهره‌ای داشتیم، می‌توانستیم راهی المپیک شویم. خواسته ما این است که همه‌ی امکانات در اختیارمان قرار بگیرد تا این کار سخت را انجام دهیم و به المپیک صعود کنیم.
بازیکن تیم فوتبال امید در پاسخ به این سؤال که آیا در بازی سه‌شنبه استقلال مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند یا نه، گفت: با توجه به اینکه در اولین دیدارمان در آسیا امتیاز نگرفتیم، بازی با العین خیلی مهم است. زلاتکو کرانچار و وینفرد شفر صحبت و توافق کرده‌اند که پس از بازی با العین، مستقیم به تمرینات تیم امید اضافه شویم. طبق این توافق، در بازی هفته بیست‌ودوم مقابل نساجی نیستیم و باید به تیم امید اضافه شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی