نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت چمپیونات در گزارشی به درخشش سردار آزمون در تیم زنیت روسیه اشاره کرد.

به گزارش  خبرورزشی و به نقل از چمپیونات، سردار آزمون از زمانی که به تیم زنیت روسیه پیوسته است توانسته عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد و به ستاره تیمش در گلزنی تبدیل شود. البته این تعجب‌آور نبود که آزمون خیلی زود به ستاره تیمش تبدیل شود. سیستم بازی زنیت طوری ایجاد شده است که این بازیکن بتواند از فرصت‌ها استفاده کند و تأثیر بالایی در تیمش داشته باشد.
آزمون بازیکن سریع و فرصت طلبی است و به تنهایی می‌تواند در خط حمله یک تیم تأثیر بالایی داشته باشد و مدافعان حریف را کنار بزند. زنیت برای جذب آزمون این هدف را داشت که بازیکنی را به خدمت بگیرد که توانایی استفاده از فرصت‌ها را در محوطه جریمه حریف داشته باشد و بتواند از موقعیت‌ها بالاترین بهره را ببرد. این بازیکن در روبین آمار ضعیف گلزنی داشت و این به خاطر سیستمی بود که باشگاه روبین بازی می‌کرد، ولی در زنیت شرایط عوض شده است و الان این تیم طوری بازی می‌کند که آزمون می‌خواهد و او می‌تواند صاحب فرصت‌هایی شود تا بتواند گلزنی کند.
همان‌طور که قربان بردیف گفته است آزمون در شرایطی می‌تواند بهتر بازی کند که در کنار یک مهاجم دیگر باشد و تک مهاجم تیم نباشد.
سردار آزمون در ۴ دیداری که برای زنیت به میدان رفته است توانسته است ۴ گل به ثمر برساند که شامل یک گل در لیگ روسیه و ۳ گل در لیگ اروپا بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی