۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس این روزها بیشتر از گذشته اطراف تیم آفتابی می شود و همین امر، شایعات تازه ای ساخته است.

به گزارش  خبرورزشی ، بعد از شکست پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در اهواز و در روزی که اتفاقات عجیب و باورنکردنی رخ داد، یکی از پیشکسوتان باشگاه در اولین تمرین پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی شرکت کرد.
او وقتی به کمپ سرخپوشان رسید، با کارمندان اداری ورزشگاه کاظمی صحبت کرد و از آنها، سوالاتی پرسید نظیر این که؛ چه ساعتی به مجموعه می‌آیید؟ چه ساعتی کارتان تمام می‌شود؟ دقیقا چه کاری انجام می‌دهید؟ با چه کسانی تماس دارید؟ زادگاه تان چه شهری است؟ این اتفاق باعث شد خیلی‌ها تصور کنند این پیشکسوت، قرار است سرپرست جدید تیم شود، اما چند روز بعد، محسن خلیلی سرپرست شد.
عجیب‌تر اینکه، پیشکسوت مورد اشاره یک هفته قبل از آن و از طریق اینستاگرام خود، از یک پیمانکار عذرخواهی کرده بود و از سوی دیگر، بار‌ها عکس خود با مدیریت جدید باشگاه یعنی ایرج عرب را رسانه‌ای کرد تا شایعه بازگشتش به پرسپولیس مطرح شود، ولی این اتفاق رخ نداد.
جالب اینکه چند بازیکن پرسپولیس در تماس با این فرد، از او در مورد دلایل عدم حضورش روی نیمکت سرخپوشان پرسیدند، ولی این فرد به آن‌ها گفت: «پیشنهاد داشتم، ولی خودم ترجیح دادم سرپرست نشوم و محسن خلیلی را معرفی کردم!» این پیشکسوت حالا به پرسپولیس نزدیک‌تر از قبل شده و این احتمال وجود دارد که به زودی، به جمع مشاوران پرتعداد عرب اضافه شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی