۱
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: این باشگاه علاوه بر تیم‌های مختلف ورزشی، به جنبه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کودکان نیز پرداخته و استعداد‌های نابی در این زمینه وجود دارد.

استعداد‌های مختلف ناب در باشگاه شهرداری بندرعباس وجود دارد

به گزارش خبرورزشی، الیاس محسنی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه مدرسه فوتبال شهرداری در سال ۹۷ اظهار داشت: انجام فعالیت‌های ورزشی از کودکی تأثیرات مثبتی را بر شخصیت کودکان دارد و فعالیت‌های بدنی و ورزشی به‌عنوان یک نیاز اساسی برای جامعه به شمار می‌رود.

وی افزود: از همین رو توجه به ورزش کودکان بسیار اهمیت دارد و باشگاه شهرداری بندرعباس در این راستا علاوه بر تیم‌های مختلف ورزشی در مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس به جنبه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کودکان نیز پرداخته است و استعداد‌های نابی در این زمینه در بندرعباس وجود دارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس بیان کرد: در فصلی که از فعالیت‌های مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس گذشت توانستیم برنامه‌های مختلف از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی و اردو را برای فوتبال آموزان داشته باشیم و افتخارآفرینی را نیز در این راستا در استان هرمزگان کسب کنیم.

محسنی اضافه کرد: باید به سمتی پیش رویم که همین فوتبال‌آموزان امروز در سال‌های آتی به‌عنوان بازیکنان آینده‌دار تیم‌های شهرداری بندرعباس و دیگر تیم‌های بزرگ کشور، فعالیت‌های خود را ادامه دهند و بتوانیم علاوه بر بروز استعدادهایشان، انگیزه‌ای برای کودکان و نوجوانان بندرعباسی نیز ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: از اینکه مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس توانسته افتخارآفرینی‌های مختلفی را در عرصه فوتبال در رده‌های سنی پایه رقم بزند، باید به خود ببالیم و از تمامی سرپرستان، مربیان، کادر فنی، فوتبال‌آموزان و سایرین که موجبات این آینده روشن را برای فوتبال هرمزگان ترسیم کرده‌اند تشکر می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • موسی زارعی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    خوب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی