نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دارنده مدال برنز بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو، مدالش را به حراج گذاشت.

مدال‌آور پارالمپیک مدالش را به حراج گذاشت
به گزارش خبرورزشی، جاوید احسانی شکیب، دارنده مدال برنز در پرتاب وزنه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو، تصمیم گرفت که این مدال را که به نوعی ارزشمندترین مدال دوران ورزشی‌اش است، به حراج بگذارد.
وی در این باره گفت: هزینه تمرینات بسیار بالاست و در این شرایط کارمان بسیار دشوارتر از همیشه شده است. من هم‌اکنون در یاسوج هستم تا تمریناتم را برای رکوردگیری چهار ماه آینده ادامه بدهم. فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با نامه‌نگاری که داشتم، توانست وسایل مورد نیاز را در اختیارم بگذارد که این مسئله جای تقدیر و تشکر فراوان دارد، اما من نیاز به مکمل هم دارم که هزینه‌اش زیاد است.
احسانی شکیب با اشاره به عدم پرداخت پاداش مدال‌آوران سال ۹۷ در سال جاری و موکول شدن آن به سال آینده عنوان کرد: تصورم بر آن بود که پاداش‌ها تا پایان سال داده می‌شود و بر همین اساس نیز برنامه‌ریزی کرده بودم، اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد و حالا مجبورم از طریق به حراج گذاشتن مدال برنز پارالمپیک، بخشی از هزینه‌هایم را تأمین کنم.
مدال‌آور پارالمپیکی ایران ادامه داد: هیچ ارگانی مسئولیت تأمین مکمل‌ها را بر عهده نمی‌گیرد و بر همین اساس باید خودمان این کار انجام بدهیم. تهیه مکمل هم نزدیک به چهار پنج میلیون هزینه دارد. به این مبالغ باید پول غذا و سایر مسائل نیز اضافه کرد که باعث افزایش هزینه می‌شود. به‌هرحال راه دیگری جز به حراج گذاشتن مدال برنز پارالمپیک که باارزش‌ترین مدالم است، نداشتم تا بتوانم خودم را برای رکوردگیری آماده کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی